علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت است/ واکسیناسیون تمام افرادی که با دانش آموزان در ارتباط هستند، انجام شود

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت بوده و عجله ای برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری نیست.

سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت است/ واکسیناسیون تمام افرادی که با دانش آموزان در ارتباط هستند، انجام شود
کد خبر: 514482
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۰۸:۰۳:۰۷

اعتمادآنلاین| علی حدادی با اشاره به ضرورت اعمال دقت لازم در بازگشایی مدارس، بیان کرد: از چند روز آینده شاهد آغاز فعالیت آموزشی در کشور هستیم. اولین نکته ای که در خصوص بازگشایی مدارس باید مورد توجه قرار گیرد، اطمینان از انجام واکسیناسیون کامل تمام افرادی است که به طور مستقیم و غیر مستقیم با دانش آموزان در ارتباط هستند. هم فرهنگیان و هم رانندگان سرویس باید واکسن را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: مسئله دیگر که حائز اهمیت می باشد فراهم کردن بستر و امکانات مناسب به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مدارس است. از آنجا که سرانه مدارس به موقع پرداخت نمی شود، مدیران خیلی از مدارس در تامین امکانات لازم و ارائه خدمات به منظور رعایت پروتکل ها با مشکل مواجه هستند. این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر اگر قرار باشد آموزش ها به صورت مجازی دنبال شود امکانات آموزشی نظیر تبلت یا گوشی هوشمند باید برای دانش آموزان در تمام مناطق تامین شود. خیرین در این زمینه کمک هایی داشته اند اما این امر از وظایف اصلی وزارت آموزش و پرورش است تا امکان دسترسی همه دانش آموزان به اپلیکیشن شاد را فراهم کند. در سال گذشته و امسال بسیاری از دانش آموزان در این موضوع با مشکل روبه رو هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: به طور کلی هم فراهم کردن امکانات لازم آموزشی در صورت ادامه یافتن آموزش مجازی و هم فراهم کردن تمهیدات لازم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون فرهنگیان و رانندگان سرویس از وظایف مسئولان امر به شمار می رود. سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت بوده و عجله ای برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها