کد خبر: 514533
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

خطیب جمعه رشت:

مسئولان در اجرای پروژه های عمرانی از مردم نظر خواهی کنند و خودسرانه حرکتی نشود

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به آغاز کار دولت سیزدهم گفت: مسئولان نظارت مردمی را بپذیرند چرا که توجه به نظرات آنها موجب پیشرفت کارها می شود.

مسئولان در اجرای پروژه های عمرانی از مردم نظر خواهی کنند و خودسرانه حرکتی نشود
کد خبر: 514533
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: مسئولان در اجرای پروژه های عمرانی از مردم نظر خواهی کنند و خودسرانه حرکتی نشود.

وی یکی از تکالیف دولت سیزدهم را توجه و رسیدگی به فوریت های خدماتی مردم عنوان و تصریح کرد: خدمات رسانی به مردم از سوی دولت باید تسریع شود و مردم هم بر همه اقدامات نظارت داشته باشند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه در گذشته بین مردم و دولت فاصله ایجاد شده بود به مسئولان دولت سیزدهم توصیه کرد بین مردم حضور مستمر داشته باشند.

آیت الله فلاحتی در ادامه سخنانش با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه بر ضرورت شناخت صحیح از این دوران تاکید و تصریح کرد: باید تاریخ دفاع مقدس را زیبا و مجاهدانه ترسیم کنیم.

وی دوران هشت ساله جنگ بین ایران و عراق را دورانی طلایی برای مردم خواند و افزود: دفاع مقدس یک عرصه قدرت نمایی برای ملت ایران بود چرا که دشمن در جنگ، ما را آزمود و متوجه شد که باید صحنه را ترک کند .

آیت الله فلاحتی ادامه داد: ما جنگ مان را با خون و نه با اسلحه اداره کردیم و امروز آنچنان اقتدار پیدا کردیم که آمریکا در حال رفتن از منطقه است.

وی تاکید کرد: تاریخ دفاع مقدس را زیبا و مجاهدانه ترسیم کنیم تا مردم واقعیت ها و حقایق جنگ را بدانند و دشمن نتواند آن را تحریف کند

.

آیت الله فلاحتی همچنین در ادامه با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران گفت: تا کنون سازمان اتمی هیچ قدمی برای مردم برنداشته است.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها