زالی، فرمانده ستاد کرونای تهران خبر داد:

111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته / پیش‌بینی از زمان کاهش مرگ و میرها

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: با توجه به اینکه میزان مراجعین سرپایی ما به زیر 17 هزار نفر رسیده است، فکر می‌کنم میزان مرگ و میرمان در تهران در طول هفته آتی به دو رقمی کاهش یابد.

111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته / پیش‌بینی از زمان کاهش مرگ و میرها
کد خبر: 514632
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۴:۱۴:۲۱

اعتمادآنلاین| علیرضا زالی درباره وضعیت مرگ و میرهای ناشی از کرونا در تهران، گفت: پیش‌بینی من این است که با توجه به اینکه میزان مراجعین سرپایی ما به زیر 17 هزار نفر رسیده است، مرگ و میر تا سه‌شنبه یا چهارشنبه، اگر اتفاقی نیفتد و با توجه به تقلیل بیماران آی‌سی‌یو باید تقریبا شاهد دو رقمی شدن آمار باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: روز گذشته در تهران 111 فوتی داشتیم که فکر می‌کنم میزان مرگ و میرمان در تهران در طول هفته آتی به دو رقمی کاهش یابد.

زالی همچنین درباره درصد افرادی که موعد واکسیناسیون آنها رسیده، اما برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند، گفت: در تهران 12 درصد از افراد گروه سنی بالای 65 سال تاکنون برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند. در حالی که این گروه سنی، گروه پرخطر محسوب می شوند و متاسفانه بخش زیادی از بیمارانی که در بیمارستان‌های ما بستری هستند، جرو 12 درصدی هستند که واکسن تزریق نکرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها