کد خبر: 514784
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ۱۴:۵۷:۱۴
| |

خبرگزاری رسمی سوریه:

انتقال 60 داعشی به یک پایگاه آمریکا در سوریه پس از تزریق واکسن کرونا

خبرگزاری رسمی سوریه از اقدام آمریکا در انتقال 60 تروریست داعشی از یکی از زندانهای قسد به پایگاه خود در جنوب الحسکه، پس از تزریق واکسن کرونا خبر داد.

انتقال 60 داعشی به یک پایگاه آمریکا در سوریه پس از تزریق واکسن کرونا
کد خبر: 514784
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ۱۴:۵۷:۱۴

اعتمادآنلاین| اشغالگران آمریکایی، ده‌ها تروریست داعشی را از یکی از زندانهای تحت اداره «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد)، در منطقه «القامشلی» به پایگاه غیرقانونی خود در «الشدادی» واقع در جنوب الحسکه منتقل کردند.

به گزارش فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اعلام کرد که نظامیان آمریکایی در چارچوب سیاست واشنگتن در بازگرداندن تروریست‌ها، آموزش آنها و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها به منظور انجام حملات تروریستی همسو با طرح‌های آن در منطقه، اقدام به چنین کارهایی می‌کنند.

منابع آگاه ویژه اعلام کردند که دو بالگرد آمریکایی ویژه انتقال نظامیان، در پایگاه غیرقانونی آمریکا در شهر الشدادی فرود آمدند. این بالگردها حامل 60 تروریست داعش بودند که از زندان موسوم به «نافکر» در شهر القامشلی، پس از تزریق واکسن کرونا، به این پایگاه انتقال یافتند. اغلب این تروریست‌ها، دارای تابعیت‌های عراقی، سعودی و تونسی هستند.

اشغالگران آمریکایی، تروریست‌های داعشی حاضر در زندانهای تحت اداره قسد را اغلب به پایگاه‌های خود در منطقه الجزیره سوریه انتقال می‌دهند تا آن‌ها را تحت آموزش قرار دهند. سپس با حمایت لجستیکی از آن‌ها، خواستار انجام حملات تروریستی علیه ساکنان این منطقه می‌کنند. همچنین شماری از تروریستها به پایگاه اشغالگران در منطقه التنف در مرز سوریه و اردن برای انجام اقدامات تروریستی علیه مواضع ارتش سوریه، غیرنظامیان، تاسیسات حیاتی و زیرساخت‌ها منتقل می شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها