استقبال هزار نفر از «دستمال سرخ‌ها» در کهف‌الشهدا/ صدای مظلومیتی که بعد از 40 سال شنیده شد

مراسم رونمایی مستند «دستمال سرخ‌ها» به کارگردانی حنظله تاج‌الدینی شامگاه روز شنبه 27 شهریورماه با استقبال جمعیتی بالغ بر هزار نفر در کهف‌الشهدای تهران برگزار شد.

استقبال هزار نفر از «دستمال سرخ‌ها» در کهف‌الشهدا/ صدای مظلومیتی که بعد از 40 سال شنیده شد
کد خبر: 514790
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ۱۶:۳۸:۵۷

اعتمادآنلاین| مراسم رونمایی مستند «دستمال سرخ‌ها» به کارگردانی حنظله تاج‌الدینی با حضور تعدادی از اعضای بازمانده گردان دلاور دستمال سرخ‌ها و روایتگری حاج حسین یکتا و استقبال پرشور مخاطبان از نمایش این مستند شب گذشته در فضای باز کهف‌الشهدای تهران برگزار شد.


به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از خانه مستند، در ابتدای این مراسم، مستند «دستمال سرخ‌ها» برای اولین بار با مرتضی پارسائیان، عبدالله نوری‌پور، حسنعلی علی‌بیگی از قهرمانان بازمانده گردان دستمال‌سرخ ها رونمایی شد و پس از آن حاج حسین یکتا از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطره از دلاوری‌های شهید اصغر وصالی، شهید علی تیموری و گردان تحت فرماندهی آنها پرداخت.


مستند سینمایی «دستمال سرخ‌ها» به روایت چگونگی شکل‌گیری گردان دستمال‌سرخ و شهادت شهید اصغر وصالی و شهید علی تیموری از فرماندهان این گردان و جنایات گروهگ تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره دارد، سال گذشته برای اولین بار در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت نمایش داده شد که با استقبال مخاطبان و رسانه‌ها مواجه شد.


در این مستند برای اولین بار تعدادی از بازماندگان گردان دستمال سرخ‌ها مقابل دوربین قرار گرفته‌اند و از چگونگی تشکیل این گردان تا نحوه شهادت اصغر وصالی و فرماندهی شهید علی تیموری و همچنین خاطراتی تکان دهنده از جنایات گروهک تروریستی منافقین در دوران دفاع مقدس را روایت کرده‌اند.


مستند سینمایی «دستمال سرخ‌ها» به کارگردانی حنظله تاج‌الدینی و تهیه‌کنندگی حسین اسدی‌زاده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در خانه مستند است که روز چهارشنبه 31 شهریور و همزمان با آغاز چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس عرضه اینترنتی خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها