رئیس شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور:

بازوند باید در کرمانشاه بماند پرونده‌اش در خدمت‌رسانی به مردم درخشان است

رئیس کانون کارآفرینی استان کرمانشاه به پرونده درخشان استاندار کرمانشاه درخدمت‌رسانی به مردم استان کرمانشاه در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: به نظرم مهندس هوشنگ بازوند باید استاندار کرمانشاه باقی بماند و با روحیه جهادی که دارد مشکلات استان کرمانشاه را حل نماید.

بازوند باید در کرمانشاه بماند پرونده‌اش در خدمت‌رسانی به مردم درخشان است
کد خبر: 514853
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۱:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس کانون کارآفرینی استان کرمانشاه به پرونده درخشان استاندار کرمانشاه درخدمت‌رسانی به مردم استان کرمانشاه در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: به نظرم مهندس هوشنگ بازوند باید استاندار کرمانشاه باقی بماند و با روحیه جهادی که دارد مشکلات استان کرمانشاه را حل نماید.


سجاد سنجابی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در جمع فعالان اقتصادی و روسای اتاق‌های بازرگانی، خانه صنعت، اتاق تعاون، کانون کارآفرینان و دیگر مدیران اجرایی تشکیل شد به خدمات ارزنده آقای بازوند در دوران خدمتش در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مهندس بازوند با تلاش‌های شبانه‌روزی خدمات ارزنده‌ای برای این استان داشته‌اند که اگر استاندار کرمانشاه بماند قطعاً منشا خدمات بیشتری در استان کرمانشاه خواهد شد.


وی افزود: استاندار کرمانشاه زیرساخت‌های توسعه استان کرمانشاه را فراهم کرده و باید بماند تا این ریل‌گذاری را به مقصود برساند.


رئیس شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور گفت: مهندس بازوند در شرایطی به کرمانشاه آمد که زلزله بزرگ کرمانشاه در آبان 1396رخ داد و شاید اگر مدیریت جهادی ایشان نبود شاهد آن همه خدمات به زلزله زدگان استان کرمانشاه نبودیم.


سنجابی در ادامه به برگزاری نشست شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور در دو هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست انتخاب و تقدیر از استانداران نمونه در برنامه بود که استاندار کرمانشاه را به دلیل روحیه جهادی و شرکت ایشان در جلسات کانون کارآفرینی به عنوان استاندار نمونه پیشنهاد کردم.


وی با اشاره به حمایت‌های استاندار از بخش خصوصی استان کرمانشاه افزود: اما مهندس هوشنگ بازوند و معاونین محترمش بارها در محل دفتر کانون نشست تشکیل داده‌اند و علی‌رغم کار زیاد موضوع‌های کانون را پیگیری کرده‌اند و بر این اساس امروز لوح را، از طرف شورای مرکزی کانون کارآفرینی ایران به ایشان اهداء می‌شود.


رئیس شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور گفت:هرچند لیاقتت مهندس بازوند خیلی بالاتر است. اگر من امروز به پاس زحمات این استاندار فعال و دلسوز در کرمانشاه از آقای رئیسی و آقای وحیدی تقاضامندم که آقای بازوند به عنوان استاندارکرمانشاه ابقا نماید چون به خاطر این ریلی که راه انداخته است زمان می‌خواهد تا به مقصد اصلی برسد.


سنجابی ادامه داد: اگر مهندس هوشنگ بازوند تا 4 سال آینده به عنوان استاندار کرمانشاه بماند این قطار توسعه کرمانشاه بر روی این ریل حتماً روبه جلو حرکت خواهد کرد.


وی افزود: هرچند که درک اجتماعی در بین ما کرمانشاهیان می‌باشد و قدرشناس زحمات هستیم و به پاس آن، بایستی این کار را انجام دهیم چرا که مهندس بازوند با تلاش‌های شبانه‌روزی خدمات ارزنده‌ای برای این استان داشته‌اند و موارد خوبی را که راه‌اندازی کرده‌اند باید این روند توسط ایشان ادامه داشته باشد تا مقصد نهایی برسد.

در این نشست سجاد سنجابی به نمایندگی از کارآفرینان استانی و ملی از زحمات چهار ساله استاندار کرمانشاه برای بخش خصوصی و رفع موانع این بخش با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها