ضوابط و مقررات سرباز محقق تشریح شد

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ضوابط و مقررات سرباز محقق را تشریح کرد.

ضوابط و مقررات سرباز محقق تشریح شد
کد خبر: 515048
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۱۱:۱۴:۱۰

اعتمادآنلاین| سردار رحمان علیدوست افزود: در راستای استفاده بهینه از توان علمی جوانان تحصیل کرده، در سال های اخیرفرصتی ایجاد شده تا مشمولان وظیفه دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر بتوانند با انجام پروژه تحقیقاتی در سطح نیروهای مسلح از کسرخدمت بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس،وی با بیان اینکه شرط بهره مندی مشمولان از پروژه های تحقیقاتی، نداشتن غیبت است، گفت: دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر، فارغ التحصیلانی که در مهلت یک ساله معرفی خود قرار دارند، می توانند نسبت به اجرای فعالیت های تحقیقاتی اقدام کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص نحوه دریافت پروژه تحقیقاتی توضیح داد: داوطلبان باید به سازمان های نیروهای مسلح و یا مراکز تحقیقاتی مراجعه و تقاضای خود را ارائه و حسب توانمندی آنان به مراکز تحقیقاتی یا معاونت تخصصی مربوط معرفی می شوند و درنهایت در صورت تایید،پروژه در سامانه نیروهای مسلح ثبت می شود.

وی اظهار داشت:کارکنان وظیفه حین خدمت صرفا مجاز به گرفتن پروژه تحقیقاتی مرتبط با مدرک تحصیلی از نیرو یا سازمان محل خدمت خود می باشند ،همچنین کارکنان وظیفه ای که دارای خدمت قبلی هستند می بایست نسبت به اخذ پروژه تحقیقاتی از یگان خدمتی قبلی خود اقدام کنند.

سردار علیدوست با بیان اینکه حداکثر مدت کسرخدمت برای سربازان محقق 12 ماه است،افزود: ثبت اطلاعات مربوط به پروژه کارکنان وظیفه محقق مانند:انصراف ،خاتمه کار،عنوان پروژه و... به عهده معاونت نیروی انسانی یگان اعمال کننده کسری پروژه است.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها