کد خبر: 515070
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۱۲:۲۷:۵۰
| |

همتی، رئیس جمعیت هلال احمر:

80 درصد از محموله های واکسن را وارد کشور کردیم

رئیس جمعیت هلال احمر اقدامات این جمعیت در دوران دفاع مقدس را بی سابقه عنوان و اظهار کرد که اگر امروز اعلام شده که نیمی از مردم کشورمان در برابر کرونا واکسینه شده اند باید اعلام کنم که 80 درصد از محموله های واکسن را جمعیت هلال احمر وارد کشورمان کرده و ما به این اقدامات مان ادامه خواهیم داد.

80 درصد از محموله های واکسن را وارد کشور کردیم
کد خبر: 515070
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۱۲:۲۷:۵۰

اعتمادآنلاین| کریم همتی در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز در جمعیت هلال احمر برگزار شد، گفت: جمعیت هلال احمر از همان ابتدا بدون آنکه وارد مخاصمات حزبی، سیاسی و جناحی شود در کنار مردم بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی این جمعیت حضور بیشتری نیز در کنار مردم داشت، خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین کارهایی که از سوی جمعیت هلال احمر انجام شد اقداماتی بود که در دوران جنگ تحمیلی انجام دادیم. ما پنج مرکز امداد جبهه را تأسیس کردیم و اقدامات زیادی را در امدادرسانی به رزمندگان، انتقال مجروحان، امدادرسانی به غیرنظامیان، آواربرداری، پیگیری امور اسرا، پیگیری امور مفقودشدگان و... انجام دادیم.

همتی افزود: درباره اسرا تنها مکاتبات ما با بیش از 80 هزار نفر از خانواده این افراد به شکل مکتوب وجود دارد.

وی افزود: در دوران کرونا نیز هلال احمر با همان رویکرد وارد عمل شده و اگر امروز اعلام شده که نیمی از مردم کشورمان در برابر کرونا واکسینه شده اند باید اعلام کنم که 80 درصد از محموله های واکسن را جمعیت هلال احمر وارد کشورمان کرده و ما به این اقدامات مان ادامه خواهیم داد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: امروز در هر جایی از کشور که فردی از بیماری کرونا نجات پیدا کند گرچه اسمی از همکاران ما در نجات او نخواهد بود اما نزد خداوند این اجر محفوظ خواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها