رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت خبر داد:

کشف گوشت الاغ و لاشه اسب از یک دامداری در جنوب تهران/عاملان ذبح و توزیع دستگیر شدند

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ و اسب در یکی از دامداری‌های جنوب تهران خبر داد.

کشف گوشت الاغ و لاشه اسب از یک دامداری در جنوب تهران/عاملان ذبح و توزیع دستگیر شدند
کد خبر: 515084
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۱۳:۵۸:۲۲

اعتمادآنلاین| سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص ذبح چند راس اسب و الاغ در یک دامداری در حوالی یک از روستاهای حاشیه شهر تهران دریافت کردیم که با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی تهران به آدرس مذکور، اعزام شدند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: درحین ورود و در ابتدای کار، متصدی این دامداری از ورود ماموران جلوگیری کرد که با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضائی از این دامداری بازدید شد که در بررسی های اولیه یک لاشه اسب و 50 کیلو گوشت الاغ و همچنین 10رأس اسب و یک رأس الاغ که برای ذبح به این مکان منتقل شده بودند، کشف شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه متصدی دامداری دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها