کد خبر: 515300
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۰۸:۵۹:۱۶
| |

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اعزام 52 هزار زائر اربعین تا ساعت 9 امروز/ 554 پرواز انجام شد

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا ساعت 9 صبح امروز 52 هزار زائر اربعین از طریق 554 پرواز به کشور عراق اعزام شدند.

اعزام 52 هزار زائر اربعین تا ساعت 9 امروز/ 554 پرواز انجام شد
کد خبر: 515300
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۰۸:۵۹:۱۶

اعتمادآنلاین| شهرام آدم‌نژاد اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی قبلی تا ساعت 9 صبح امروز 52 هزار نفر از زوار اربعین حسینی برای پیاده‌روی از طریق حمل و نقل هوایی به کشور عراق اعزام شدند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: این تعداد زائر از طریق 554 پرواز برای سفر به عراق جابجا شدند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه کسانی که ویزا دارند مشکلی برای اعزام ندارند، اظهار داشت: همه زوار دارای ویزای عراق از نظر اعزام به عراق با حمل و نقل هوایی مشکلی ندارند، فقط برخی از زوار در شهرهای بزرگی نظیر تهران و مشهد هنوز ویزا ندارند که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

آدم‌نژاد تأکید کرد: برنامه‌ریزی شده است در صورت نیاز پرواز فوق‌العاده برای اعزام زوار انجام شود.

وی در مورد سفر بازگشت زوار از طریق مرز مهران نیز توضیح داد: طبق همان برنامه‌ریزی قبلی مرز مهران برای زواری که قصد داشته باشند، برای برگشت از مدل حمل و نقل هوایی استفاده نکنند و به مرز مهران بیایند، آماده‌سازی شده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استقرار اتوبوس‌ها برای خدمات‌دهی به زائران در پایانه مهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده 2500 اتوبوس برای سفر بازگشت زوار اربعین در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها