کد خبر: 515331
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

حریری از افشای خبر مجازاتش به دست محمد بن سلمان عصبانی است

دفتر سعد حریری به شدت به رسانه‌ای که خبر مجازاتش به دست محمد بن سلمان و مصادره دارایی‌هایش در عربستان را افشا کرده بود حمله کرد.

حریری از افشای خبر مجازاتش به دست محمد بن سلمان عصبانی است
کد خبر: 515331
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دفتر سعد حریری به شدت به رسانه‌ای که خبر مجازاتش به دست محمد بن سلمان و مصادره دارایی‌هایش در عربستان را افشا کرده بود حمله کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، صفحه شخصی سعد حریری در توییتر بیانیه دفتر این سیاستمدار برجسته لبنانی را منتشر کرد. در این بیانیه حریری به روزنامه الاخبارِ لبنان به دلیل انتشار و افشای خبر مصادره دارایی‌های او در عربستان توسط بن سلمان حمله کرد و این رسانه را عاملی برای گمراه کردن مردم خواند.

دفتر نخست‌وزیر اسبق لبنان در بیانیه مزبور با حمله شدیداللحن به روزنامه الاخبار نوشت: بسیار حائز اهمیت است که توجه همگان را به این مساله جلب کنیم، ماموریت اصلی این رسانه از بدو تاسیس پمپاژ اخبار گمراه‌کننده و دروغ و داستان‌های بی پایه و اساس بوده و در این چارچوب به شکل ویژه‌ای بر هر آنچه به حریری مرتبط می‌شود متمرکز شده است.

این دفتر بدون تایید یا تکذیب صریح مصادره شدن دارایی‌های سعد حریری اعلام کرد: از روزنامه الاخبار انتظار داریم دیگر هیچ مطلب یا متنی در مورد حریری ولو اخبار مثبت منتشر نکند.

روزنامه الاخبار هم در واکنش به این بیانیه با انتشار توییت حریری نوشت: با امپراتور صداقت آشنا شوید: از این پس دیگر الاخبار را باور نکنید چون حریری عاشق محمد بن سلمان است.

گفتنی است سعد حریری در توییت دیگری هم روز ملی عربستان را به سلمان پادشاه عربستان و ولیعهدش تبریک گفت اما نام محمد بن سلمان را ذکر نکرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها