پایش کرونایی 6000 مسافر ورودی به کشور در شبانه‌روز گذشته

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت نزدیک به 6000 نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

پایش کرونایی 6000 مسافر ورودی به کشور در شبانه‌روز گذشته
کد خبر: 515359
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ۱۲:۰۷:۴۸

اعتمادآنلاین| مهدی ولیپور، با اشاره به ادامه اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور در مبادی مرزی که با همکاری وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر در حال انجام است، گفت: از زمان اجرای این طرح در روز 20 اسفندماه 99 تا صبح امروز سوم مهرماه، 639 هزار و 278نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا کنترل و غربالگری شده‌اند. در شبانه روز گذشته نیز 5967 مسافر ورودی به کشور تحت پایش سلامت قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه طی این مدت 89 هزار و 587 مورد تست فوری از مسافران اخذ شده است، افزود: همچنین 75 هزار و 778مورد تست PCR هم از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده است که در مجموع بیش از 165 هزار تست را شامل می‌شود.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از ابتدای اجرای طرح تاکنون 212 نفر از مسافران ورودی به کشور نیز به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا یا مثبت شدن تست‌ها به صورت موقت قرنطینه شده‌اند.

ولیپور با بیان اینکه 471 نیروی عملیاتی در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: این طرح در 28 پایانه مرزی زمینی، هوایی و دریایی اجرا شده که در حال حاضر 14 مورد آن فعال است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها