کد خبر: 515535
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ۰۹:۴۴:۱۸
| |

تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب

با حضور رضایی مدیر عامل، اعضا هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای واحدهای ستادی و اعضای شورای فرماندهی پایگاه رهروان ولایت شرکت، برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشریح شد.

تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب
کد خبر: 515535
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ۰۹:۴۴:۱۸

اعتمادآنلاین| با حضور مهندس رضایی مدیر عامل، اعضا هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای واحدهای ستادی و اعضای شورای فرماندهی پایگاه رهروان ولایت شرکت، برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشریح شد.

در ابتدای این جلسه مهندس رضایی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد هفته دفاع مقدس با تاکید بر اجرای برنامه های خلاقانه و نوآورانه در به تصویر کشیدن این حماسه بزرگ گفت: گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آتی باید از اهداف اصلی برنامه های این هفته باشد.


مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گازغرب با اشاره به نقش صنعت نفت در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت در سخت ترین روزهای جنگ همگام و همرزم با رزمندگان اسلام در عرصه تولید نفت و گاز فعالیت می کردند و اجازه نداند تا دشمن خللی در چرخه اقتصاد کشور وارد کند و تولید نفت و گاز لحظه ای متوقف شود.


در ادامه این جلسه احمد ساعی سرپرست پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، دوران هشت ساله دفاع مقدس را یکی از حساس‌ترین دوره های حیات مردم ایران و تاریخ این سرزمین دانست و گفت: صنعت نفت به‌ عنوان اصلی‌ترین تأمین‌کننده انرژی و منابع ارزی کشور، نقشی بی‌ بدیل و به‌ یادماندنی در هشت سال دفاع مقدس ایفا و در تاریخ این مرزوبوم خوش درخشید.


مهندس ساعی در ادامه به تشریح برنامه های شرکت پرداخت و گفت: به مناسبت این ایام برنامه هایی نظیر فضا سازی در ستاد و مناطق عملیاتی تابعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و مقاله نویسی، برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و سخنرانی با حضور سخنرانان برتر استان در زمینه دفاع مقدس و … برگزار خواهد شد.


همچنین در این جلسه که در سالن کنفرانس ستاد کرمانشاه برگزار شد لوح تقدیر اهدایی ایثارگران وزارت نفت به تعدادی از ایثارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب تقدیم شد.


لازم به ذکر است: مناطق عملیاتی تولید نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب عمدتا در مناطق جنگی واقع و تاسیسات آن بارها از سوی دشمن بعثی مورد تهاجم قرار گرفت و در حال حاضر نیز جهت انجام عملیات تولید، فعالیت های مین روبی به جای مانده از آن دوران صورت می پذیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها