«خط یک» مترو تهران برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین رایگان است

شهروندان و مسافرانی که در مراسم راهپیمایی اربعین در تهران شرکت می‌کنند، می‌توانند از ابتدا تا پایان مراسم، فقط از تمامی ایستگاه‌های خط یک متروی تهران به صورت رایگان استفاده کنند.

«خط یک» مترو تهران برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین رایگان است
کد خبر: 515553
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شرکت مترو تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با تسلیت فرارسیدن اربعین سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به اطلاع می‌رساند فردا - دوشنبه 5 مهرماه 1400 - آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت است.

به گزارش ایسنا، مراسم پیاده‌روی با عنوان جاماندگان از کربلا در روز اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه دارد و ایستگاه‌های امام حسین (ع) واقع در خطوط 2 و 6 و ایستگاه شهرری واقع در خط یک آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده است که برخی کانال‌های تلگرامی تمامی خطوط متروی تهران را رایگان اعلام کرده بودند، اما چنین خبری صحیح نیست و تنها خط یک مترو برای مراسم فردا رایگان خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها