کد خبر: 515567
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ۱۲:۳۸:۱۳
| |

معرفی shabaksanati فروشگاه درب های ضدسرقت

در واقع برای خرید این نوع از کالاها نیاز است تا ابعاد مختلف و مشخصه‌های محصولات را بدانید تا بتوانید خریدی رضایت بخش را رقم بزنید؛ بنابراین در این بخش از وبلاگ شباک صنعت به سراغ معرفی و آشنایی شما با این کالاهای مهم رفته تا نگاهی دقیق‌تر و خریدی بهتر را به شما هدیه کنیم.

معرفی shabaksanati فروشگاه درب های ضدسرقت
کد خبر: 515567
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ۱۲:۳۸:۱۳

اعتمادآنلاین| شباک صنعت جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین مجموعه در تولید انواع درب ها و پنجره ها است. هدف ما آشنایی دقیق شما عزیزان با محصولاتی از جمله درب های ضد سرقت، مدرن و کلاسیک میباشد. در واقع برای خرید این نوع از کالاها نیاز است تا ابعاد مختلف و مشخصه‌های محصولات را بدانید تا بتوانید خریدی رضایت بخش را رقم بزنید؛ بنابراین در این بخش از وبلاگ شباک صنعت به سراغ معرفی و آشنایی شما با این کالاهای مهم رفته تا نگاهی دقیق‌تر و خریدی بهتر را به شما هدیه کنیم.

درب ضد سرقت چیست؟


درب ضد سرقت همان‌گونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته می‌شود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هرگونه دست‌کاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن است. البته در همین راستا شایان ذکر است این اطمینان به منزله‌ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می‌توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود. به‌طور کلی با نصب این‌گونه از درب ها دیگر با خیالی آسوده و آرامش خیال بیشتری از منزل خارج شده و درب منزل خود را قفل نمایید. چرا که همواره مسئله حفاظت از منزل با صرف هزینه کم یکی از دغدغه‌های افراد به شمار می‌رود که وجود درب های ضد سرقت تا حدود بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار بسیار خوبی در تمام کشورها و همچنین کشور ایران را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که این محصولات امروزه بسیار همه‌گیر شده‌اند در این قسمت مشخصه‌های درب های ضدسرقت را بررسی می‌کنیم که به شرح زیر است:

قفل درب


مهم‌ترین تفاوت قفل و مغزی درب ضد سرقت با درهای معمولی در این است که قفل‌های درهای ضد سرقت دارای چندین زبانه هستند و با چرخیدن کلید در آن‌، زبانه‌ها در چندین جهت داخل چهارچوب قرار می‌گیرد. هر قدر تعداد زبانه‌های بیشتر باشد، طبیعتاً امنیت درب بیشتر و بهتر خواهد بود.

جنس چهارچوب


به‌طور کلی جنس چارچوب درب داخلی از نوع ضدسرقت باید فلزی بوده و از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد. همچنین محل‌های اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند. با توجه به این مسئله بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شده باشد.

ضخامت چهارچوب

در حالت کلی ضخامت چهارچوب باید 1.5 میلی متر و یا بالاتر از آن باشد.

جنس لولا


لولاهای درب از جمله بخش های بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمود زیرا لنگه درب بر روی این لولاها می‌چرخد و باید بتواند به آسانی وزن لنگه درب را تحمل کند. همچنین اگر جنس و تعداد لولاها نامرغوب و کم باشد پس از گذشت مدتی درب از حالت تنظیم و ریگلاژی خارج می‌شود. بهترین حالت استفاده از 3 عدد لولا و استفاده از لولای بلبرینگ دار است.

جنس لایه درب ضد سرقت


درست است که طرح لایه درب به صورت سلیقه‌ای بوده اما توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که جنس لایه باید متناسب با محل استفاده انتخاب شود.

06

آشنایی با مزایای درب ضد سرقت


طی یک نگاه جامع و خلاصه‌وار مزایای درب های ضد سرقت را می‌توان شامل موارد زیر دانست:

نصب بسیار آسان درب ضد سرقت
امنیت و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار از مهم‌ترین مزایای درب ضد سرقت
تنوع و زیبایی قابل توجه محصول نهایی
روکش طبیعی راش
عایق صدا و کاهش حریق
قابلیت نصب دوربین هوشمند بر روی درب ضد سرقت
ضد آب و سرما و دارای قفل‌های متنوع ایمنی
ضد زنگ بودن درب ضدسرقت
عمر طولانی و نشکن بودن
نیاز همیشگی به کلید اصلی برای امنیت بیشتر
امکان نصب قفل دیجیتالی بر روی در ضد سرقت

درب های کلاسیک چیست؟


درب کلاسیک به عنوان یکی از المان‌های اصلی در ساختمان‌ها و خانه های کلاسیک، همواره مورد توجه افراد بوده است. شاید با شنیدن نام « کلاسیک » تجمل و شکوه در ذهن شما نقش ببندد. در حقیقت این سبک همواره شکوه و جلال را به تصویر کشیده است. چراکه نقش و نگارهای روی سطح آن یا یراق‌آلات محصول نماینده چنین زیبایی است. جالب است بدانید که در سبک‌های کلاسیک، چوب و دکوراسیون چوبی با توجه به طرح و نقش زیبا و همچنین رنگ منحصر به فرد آن موجب افزایش گرمای محیط می‌شود؛ بنابراین در مجموع می‌توان گفت با بکارگیری متریال چوب برای ساخت درب، محیط داخلی سبک کلاسیک لوکس‌تر به چشم می‌آید. اصولاً درب چوبی کلاسیک را می‌توان از چوب‌های مختلفی از جمله چوب‌های نرم و سخت ساخت؛ اما مناسب‌ترین چوب برای ساخت درب کلاسیک چوب روس یا راش، بلوط و گردو می‌باشد. همچنین در باب عدم قارچ زدن و پوسیدگی این نوع از درب ها باید اذعان نمود که رنگ‌های مورد استفاده در آن‌ها ضد پوسیدگی بوده و جلا و سلامت درهای شما را تا مدت‌ها حفظ می‌کند.

05

درب های مدرن چیست؟


به تجربه می‌توان اذعان داشت که یکی از عوامل مهم در انتخاب درب سبک در نظر گرفته شده در طراحی ساختمان و یا دکوراسیون داخلی واحدها می‌باشد. با توجه به همین مسئله نیز می‌توان طراحی درب‌های داخلی جدید را، خود شاخه‌ای هنری در نظر گرفت. در این میان در کنار فضاهای مدرن و دکوراسیون‌های جدید انتخاب درب‌های ساده و مدرن نیز نقش مهمی را در زیباسازی فضا بازی می‌کنند. به‌طور کلی این‌گونه از دربها معمولاً با رنگ‌های سفید یا خاکستری روشن ظاهر شده و یراق‌آلات آن دارای طرح های زاویه دار و به دور از منبت و نقش و نگارهای خاص است؛ بنابراین با توجه به آنچه مطرح شد، شما می‌توانید درب های داخلی و ضد سرقت خود را بنا بر سلیقه‌ی خود در انواع مدرن از فروشگاه های معتبر و دارای تنوع بالا همچون شباک صنعت خریداری نمایید.

کلام پایانی

در این بخش از شباک صنعت به معرفی درب‌های ضد سرقت در کنار آشنایی با انواع مدرن و کلاسیک آن پرداختیم که امیدوارم مفید واقع شده باشد. در کنار این اطلاعات لازم به تأکید است که گروه صنعتی شباک صنعت از جمله جامع‌تری فروشگاه های تولید و عرضه درب و پنجره‌های دوجداره بوده و می‌تواند لذت یک خرید تضمین را برای شما ایجاد کند؛ بنابراین برای اطمینان از هر آنچه مطرح شد به سایت شباک صنعت سر زده و خود محصولات متنوع و با کیفیت آن را بررسی نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها