کد خبر: 515648
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ۱۰:۴۶:۰۰
| |

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست شهرداری کرمانشاه سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری منصوب شد.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه منصوب شد
کد خبر: 515648
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ۱۰:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| طی حکمی از سوی سرپرست شهرداری کرمانشاه سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری منصوب شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مهندس امیر رحیمی سرپرست شهرداری کرمانشاه در حکمی دکتر علی یارتبار را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهری شهرداری کلانشهر کرمانشاه منصوب نمود.

در جلسه معارفه سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه، مهندس امیر رحیمی اظهار داشت: با توجه به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند دکتر یارتبار امید است ایشان بتوانند در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به جامعه شهروندی و توسعه شهر همچون گذشته موفق باشند و کارنامه قابل قبولی نیز در این سمت از خود ارائه دهند.

سرپرست شهرداری کرمانشاه افزود: شرایط کنونی اقتصادی و مالی شهرداری و همچنین اتکاء به درآمدهای ناپایدار قطعاً برای شهرداری نمی تواند ضامن مناسبی برای رشد و توسعه کلانشهر کرمانشاه باشد و باید علاوه بر ایجاد زمینه های مناسب برای درآمدهای پایدار به دنبال افزایش امکانات و تجهیزات مناسب برای بهبود رفاه حال شهروندان و ایجاد زمینه زندگی بهتر در کلانشهر کرمانشاه باشیم.

در ادامه این جلسه دکتر محمد علی یارتبار اظهار کرد: ضمن تشکر از اعتماد سرپرست محترم شهرداری و نمایندگان شورای اسلامی شهر امیدوارم بتوانیم در کنار دیگر بخشهای مدیریت شهری با برنامه ریزی درست و منطقی در راستای خدمت بهتر به شهروندان با مدیریت جهادی گام بر داریم.

یارتبار تصریح کرد: در حال حاضر توسعه پایدار برای کلانشهر کرمانشاه و جامعه شهروندی آن یک نیاز اجتناب ناپذیر است و ضرورت آن برای همگان به اثبات رسیده است و باید با ایجاد بستر مناسب و کسب درآمدهای پایدار در این راستا حرکت کنیم.

دکتر یارتبار با اشاره به اینکه در راستای یک نظام کلان اقتصاد شهری با برنامه ریزی مناسب و ایجاد انضباط مالی و نیز بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذار می توان شرایط خدمات رسانی را به مراتب بهتر کنیم تاکید کرد: شهرداری های کلان شهرها وظایف مختلف و بسیار گسترده ای را بر عهده دارند و این گستردگی باعث متمایز شدن مجموعه مدیریت شهری از دیگر دستگاه‌های خدمات رسان است.

وی ادامه داد: حفظ سلامت جامعه شهروندی ، زیبایی محیط شهری،رفاه حال شهروندان و نظم شهری همه به نحوه اعتبارات و شرایط مالی و اقتصادی شهرداری بر می گردد و برای ایجاد همه خدمات با کیفیت مناسب باید منابع منطقی و پایدار برای مجموعه خدمات رسان در شهرداری تعریف گردد تا روند توسعه شهر به تعویق نیفتد هر چند که نباید از این نکته غافل شد که شرایط مالی و اقتصادی شهرداری ها به شرایط اقتصادی جامعه بستگی دارد و تغییرات اجتماعی و اقتصادی و گاها سیاسی بر اهداف و برنامه های مجموعه مدیریت شهری تاثیر گذار خواهد بود.

شایان ذکر است دکتر علی یارتبار سال گذشته موفق به کسب جایزه و تندیس مدیریت مالی در همایش جایزه مدیریت مالی ایران گردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها