یحیی گل‌محمدی:

برنامه تیم ملی کار پرسپولیس را سخت‌تر کرده است

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تداخل اردوی تیم ملی با تمرینات آماده‌سازی این تیم، کار را برای سرخ‌ها سخت کرده است.

برنامه تیم ملی کار پرسپولیس را سخت‌تر کرده است
کد خبر: 515713
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ۱۷:۱۶:۱۴

اعتمادآنلاین| یحیی گل‌حمدی سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: وضعیت تمرینی بازیکنان در شرایط خوبی است و روز به روز پیشرفت می‌کنند. انگیزه بالایی دارند و شرایط بدنی خوبی دارند. فقط احتیاج به بازی تدارکاتی بیشتر داریم و با توجه به شروع نشدن لیگ برتر، مشکل ما شروع نشدن لیگ است. هم استقلال تاجیکستان و هم تیم فوتبال الهلال از دل مسابقات می‌آیند. ما یک دیدار دوستانه با پیکان داشتیم و روز جمعه هم با شهرداری آستارا و 16 مهر نیز با سپاهان بازی داریم. برنامه‌ریزی ما به‌گونه‌ای بود که با آمادگی کامل به مصاف الهلال برویم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: متاسفانه تداخل زمان تمرین ما تیم ملی وجود دارد و کار را سخت می‌کند زیرا 4 روز بعد از بازی با کره‌جنوبی، ما باید به مصاف الهلال برویم. بازیکن هم احتیاج به ریکاوری و هم احتیاج به تمرین تاکتیکی دارد تا هماهنگی بیشتری به وجود بیاید. باید سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: علی شجاعی، به طور قطعی نمی‌رسد و کامیابی‌نیا و مهدی مهدی‌خانی هم بعید می‌دانم به دیدار با الهلال برسند.

گل‌محمدی درباره بازی با سپاهان گفت: جور کردن بازی دوستانه راحت نیست و باید شرایط تیم‌های دیگر را بسنجیم و همه این‌ها باعث می‌شود که بتوانیم یک بازی دوستانه را تدارک ببینیم. ملی‌پوشان ما نیستند اما فکر کنم بازی خوبی از آب در بیاید. جا دارد از آن‌ها تشکر کنیم که با ما همکاری کردند تا این بازی را انجام دهند زیرا محک خوبی برای ما می‌شود چرا که با توجه به معذوریت‌هایی که بود، سپاهانی‌ها می‌توانستند این مساله را قبول نکنند اما من از محرم نویدکیا تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسولیس درباره حمایت‌های صورت گرفته از این تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه این مشکلات وجود دارد و سعی می‌کنیم کار خود را کنیم و اولویت ما تیم پرسپولیس باشد. ما کار کردیم و سعی کردیم تمرکزمان روی کارهای خودمان باشد اما مشکلات مالی و مدیریتی، نبودن کارگزار، بسته بودن پنجره‌ها و مشکلات دیگر وجود دارد و صدری هم تنها است و باید صبر کنیم و به آن‌ها کمک کنیم. او قول داده تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا بازیکنان با انگیزه کافی وارد مسابقات شود. امیدوارم تصمیماتی که در آینده برای باشگاه گرفته می‌شود، بتواند به پرسپولیس کمک کند و مشکلات را حل کند زیرا این مشکلات حل شدنی است و افراد اصلح باید داخل باشگاه وارد شوند.

وی ادامه داد: در حیطه من نیست که بخواهم درباره هیات مدیره و این که چه کسانی می‌خواهند انتخاب شوند صحبت کنم. اجازه دهید تمرکز من روی تیم و بازیکنان باشد. متولیان باشگاه و مسوولان امر از شرایط باشگاه خبر دارند و با انتخاب خوب خود می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. ما سرمان به کار خودمان است و اگر بخواهیم در مسائل دیگر دخالت کنیم، از هدف اصلی خود دور می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره لغو دیدار سوپرجام نیز گفت: این بازی اگر برگزار می‌شد می‌توانست به ما کمک کند اما به هر حال زمان برگزاری‌اش خوب نبود و برای تیم ملی و ما مناسب نبود. اگر هم برگزار می‌شد، بازیکنان را برای این بازی آماده می‌کردیم. زیاد درست نیست راجع به آن حرف بزنیم و باید برای آمادگی بیش‌تر کار کنیم.

او درباره حضور دستیارانش در تیم ملی بیان کرد: همیشه اولویت همه باشگاه‌ها بحث تیم ملی بوده و در بدترین شرایط هم به تیم‌های پایه و تیم ملی کمک کردیم و این وظیفه ماست. باعث افتخار ماست که هم مربی و هم بازیکنان ما در تیم ملی حضور دارند اما تعامل فدراسیون و باشگاه می‌تواند به هر دو طرف کمک کند و ما دنبال این تعامل هستیم. امیدوارم همان‌طور که ما برای تیم ملی زحمت کشیدیم و می‌کشیم، تعامل وجود داشته باشد و بیش‌تر به‌هم کمک کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها