کد خبر: 515834
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۱۷:۵۶:۰۶
| |

تمام! هیچ واکسن فایزری وارد نمی‌شود

 وزیر بهداشت با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا به 53 میلیون دوز رسیده گفت: واکسن سینوفارم برای تزریق به بانوان باردار تأیید شده و هیچ واکسن فایزری وارد نمی‌شود.

تمام! هیچ واکسن فایزری وارد نمی‌شود
کد خبر: 515834
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۱۷:۵۶:۰۶

اعتمادآنلاین| وزیر بهداشت با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا به 53 میلیون دوز رسیده گفت: واکسن سینوفارم برای تزریق به بانوان باردار تأیید شده و هیچ واکسن فایزری وارد نمی‌شود.


به گزارش تسنیم ، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان افضلی‌پور کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدا را شاکرم که به شهر حاج قاسم سفر کردم و از روح مقدس شهید سلیمانی می‌خواهم به همه ما به ویژه مردم کرمان برای ریشه کنی و مقابله با کرونا کمک کند اظهار داشت: وضعیت شهر کرمان در حال حاضر خوب است.

وی با اشاره به بازدیدی که مرکز واکسیناسیون کرونا کرمان داشت گفت: اکثر کادر این مرکز از نیروهای داوطلب بودند که از حدود 2 ماه پیش بدون وقفه در حال خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه به واسطه همین حرکت مردمی ایجاد شده حجم زیادی از واکسن تزریق شده و امروز به 53 میلیون دوز رسیده است گفت: امیدواریم تا یک هفته آینده به 60 میلیون دوز برسیم و می‌توانیم نفس راحتی بکشیم.

عین‌اللهی با بیان اینکه واکسیناسیون به تنهایی کافی نیست و باید در کنار آن مردم استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و ضدعفونی را داشته باشند افزود: در کشورهایی هم که واکسیناسیون کامل انجام شده هنوز کرونا در آنها ریشه کن نشده است.

وی با بیان اینکه هیچ واکسن فایزری به ایران وارد نشده است گفت: به کمیته علمی دستور داده شد این مسئله را بررسی کنند و روز گذشته واکسن سینوفارم برای تزریق به بانوان باردار تأیید شده و هیچ واکسن فایزری وارد نمی‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها