سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:

نیاز به نظارت بیشتر بر زندان‌ها نیست/ کاهش مهریه تا 14 سکه کذب است

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با تکذیب هر گونه عدد برای تعیین سقف مهریه درباره قرار گرفتن سازمان زندان‌ها زیر نظر دولت و نظارت مجلس گفت: خود قوه قضاییه در زندان‌ها ناظر بر رفتار دارد از سویی طرح تحول نیز نوشته شده است و قوه قضاییه در چارچوب قانون وضعیتش به طور کامل مشخص است و به نظر من خارج از آن نیازی نیست.

نیاز به نظارت بیشتر بر زندان‌ها نیست/ کاهش مهریه تا 14 سکه کذب است
کد خبر: 516358
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سید کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی درباره لزوم قرار گرفتن سازمان زندان‌ها زیر نظر دولت برای نظارت بیشتر مجلس بر آن، آن هم در شرایطی که فیلم‌هایی از زندان تهران منتشر شد، اظهار داشت: خود قوه قضاییه در زندان‌ها ناظر بر رفتار دارد از سویی طرح تحول نیز نوشته شده است و قوه قضاییه در چارچوب قانون وضعیتش به طور کامل مشخص است و به نظر من خارج از آن نیازی نیست که به آن نظارت باشد؛ ضمن اینکه مجلس وظیفه ذاتی برای نظارت دارد که آن را نیز انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، وی درباره پیگیری کمیسیون قضایی پیرامون حادثه تصادف سربازها و خبرنگاران اظهار داشت: این مسئله را کمیسیون اصل نود و کمیسیون عمران رسیدگی کردند و فعلاً کمیسیون قضایی به آن ورود پیدا نکرده است.

دلخوش اباتری درباره این نقل قول از زبان خودش درباره کم شدن میزان مهریه تا 14 سکه ضمن تکذیب آن گفت: برای مهریه هنوز در کمیسیون قضایی تصمیم گرفته نشده است و اکنون نیز نمی‌شود اظهارنظر کرد چراکه هم باید مسائل شرع و هم مسائل قانونی رعایت شود. هر کسی هم که هر عددی را می‌دهد آن عدد کذب و دروغ است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها