سخنگوی وزارت خارجه آلمان:

با آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران مخالفیم/تهران در اسرع وقت و بدون پیش شرط، به میز مذاکرات برای احیای توافق برجام برگردد

وزارت خارجه آلمان ضمن مخالفت با آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران اعلام کرد، تهران در اسرع وقت و بدون قرار دادن پیش شرط، به میز مذاکرات برای احیای توافق برجام برگردد.

با آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران مخالفیم/تهران در اسرع وقت و بدون پیش شرط، به میز مذاکرات برای احیای توافق برجام برگردد
کد خبر: 516430
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۱۴:۲۶:۳۵

اعتمادآنلاین| سخنگوی وزارت خارجه آلمان بدون اشاره به تداوم بدعهدی کشورهای غربی در قبال برجام، مخالفت برلین با آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران به عنوان پیش شرط احیای مذاکرات برجامی را اعلام کرد.

به گزارش فارس و بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، «وزارت خارجه آلمان روز دوشنبه (امروز) اعلام کرد، آلمان درخواست‌های ایران از آمریکا برای آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران به عنوان پیش شرط جهت احیای مذاکرات هسته‌ای را رد می‌کند».

یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان با اشاره به سخنان اخیر حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران گفت: «ایران نمی‌تواند هیچ شرط دیگری برای از سرگیری مذاکرات (احیای برجام) تعیین کند».

سخنگوی وزارت خارجه آلمان در اظهارات امروز دوشنبه خود بار دیگر بدون اشاره به تداوم نقض عهد این کشور و دیگر طرف‌های غربی توافق برجام، مواضع برلین در قبال ایران و توافق هسته‌ای را تکرار کرد.

این مقام ارشد برلین با بیان اینکه دولت آلمان انتظار تعیین تاریخ دقیق برای آغاز بازگشت ایران به مذاکرات احیای برجام است، تصریح کرد: «ما از ایران می‌خواهیم در اسرع وقت مذاکرات را احیا کند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها