کد خبر: 516589
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

استقبال عجیب زنان سعودی از خرید سلاح‌های مختلف

محمد بن سلمان در ادامه تلاش‌های خود در راستای تغییر فرهنگ جامعه سعودی و نزدیک کردن آن به آمریکا، اجازه خرید سلاح از سوی شهروندان کشور را صادر کرد.

استقبال عجیب زنان سعودی از خرید سلاح‌های مختلف
کد خبر: 516589
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد بن سلمان در ادامه تلاش‌های خود در راستای تغییر فرهنگ جامعه سعودی و نزدیک کردن آن به آمریکا، اجازه خرید سلاح از سوی شهروندان کشور را صادر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روسیه الیوم در گزارشی نوشت، عربستان سعودی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی بازهای شکاری و شکار در این کشور، فروش سلاح به زنان و مردان را آغاز کرده است.

به نوشته رسانه‌ها، استقبال از خرید سلاح چنان زیاد بود که مسئولان نمایشگاه بخش فروش را به مدت روز تعطیل کردند تا مراجعه‌کنندگان از دیگر قسمت‌ها هم بازدید کنند.

افرادی که مایل به خرید سلاح هستند باید ابتدا درخواست خود را در سامانه‌ای متعلق به وزارت کشور عربستان به ثبت برسانند و بعد از صدور مجوز حمل سلاح، این خرید انجام می‌شود.

از نکات قابل توجه، استقبال زیاد زنان سعودی از خرید سلاح است، امری که به گفته مسئولان تاکنون مختص مردان بوده است.

علاوه بر سلاح‌های شکاری، کلت‌های نادر و دست‌ساز با لایه‌‌هایی از طلا و نقره نیز در این نمایشگاه به فروش گذاشته شده است.

به گفته برخی از فعالان فضای مجازی سعودی، محمد بن سلمان به شدت در صدد رواج فرهنگ آمریکایی در میان شهروندان عربستان است و این کار را از طرق مختلف از جمله راه‌اندازی مسابقات نمایشی کشتی‌کج و تمرکز بر کشتی‌های زنانه در این مسابقات شتاب بخشیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها