کد خبر: 516611
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ۰۹:۰۹:۰۰
| |

رونمایی از لوگوی یورو 2024 از سوی یوفا

یوفا از لوگوی جام ملت‌های فوتبال 2024 رونمایی کرد.

رونمایی از لوگوی یورو 2024 از سوی یوفا
کد خبر: 516611
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ۰۹:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| کمتر از 1000 روز قبل از شروع مسابقات قهرمانی اروپا 2024 در آلمان، یوفا شامگاه سه شنبه در برلین لوگوی رسمی مسابقات را ارائه کرد. یورو 2024 در ماه ژوئن و جولای 2024 در 10 شهر آلمان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان در حال شکل گیری است. این لوگو از شکل سقف ورزشگاه المپیک الهام گرفته است و از رنگهای همه 55 اتحادیه عضو یوفا تشکیل شده است. در وسط جام قهرمانی قرار دارد. شعار مسابقات: "متحد در قلب اروپا" است.

این لوگو توسط طراحان پرتغالی طراحی شده است.

فیلیپ لام رئیس کمیته سازماندهی مسابقات و الکساندر چفرین رئیس یوفا جام قهرمانی اروپا را با هم به ورزشگاه المپیک بردند. لام گفت: یک لوگوی زیبا و رنگارنگ با رنگهای زیاد. ما می خواهیم در سه سال آینده یک مهمانی را با هم جشن بگیریم و میزبان خوبی باشیم.

برای اولین بار از جام جهانی 2006 آلمان میزبان یک رویداد فوتبالی است. مکان های برگزاری این مسابقه عبارتند از دورتموند، برلین، دوسلدورف، فرانکفورت، گلزنکرشن، هامبورگ، کلن، لایپزیگ، مونیخ و اشتوتگارت.

قرعه کشی نهایی در دسامبر 2023 در هامبورگ انجام می شود.

هنوز برنامه های مشخصی مبنی بر اینکه بازی های مهمی مانند دیدارهای تیم ملی آلمان، بازی افتتاحیه یا فینال در کجا برگزار می شوند منتشر نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها