جهانبخش کاپیتان بدون شکست تیم ملی

علیرضا جهانبخش برای سومین بازی متوالی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست بست.

جهانبخش کاپیتان بدون شکست تیم ملی
کد خبر: 516807
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ۰۸:۴۳:۴۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی ایران پنجشنبه شب در سومین بازی از مقدماتی جام جهانی مقابل امارات به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. این برد در شرایطی به دست آمد که برای سومین بازی متوالی علیرضا جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی وارد زمین شد.

به گزارش خبرآنلاین، با وجود اینکه احسان حاج صفی در این بازی شرایط را برای بازی پیدا کرده بود، اما اسکوچیچ ترجیح داد از او در ترکیب اصلی استفاده نکند تا بار دیگر علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی باشد. جهانبخش 26 ساله این روزها در ترکیب تیم ملی به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی ملی را دارد، بازوبند پرافتخار را بر دست می بندد و البته که به یک مهره کلیدی در تیم اسکوچیچ تبدیل شده است.

جهانبخش البته در دو بازی قبلی تیم ملی مقابل سوریه و عراق با بازوبند کاپیتانی موفق به گلزنی برای تیم ملی شد اما در این بازی چنین اتفاقی برایش نیفتاد. ستاره ملی پوش ایرانی فاینورد هلند در جریان دیدار سوم تیم ملی در مقدماتی جام جهانی اگرچه فروغ دو بازی قبل را نداشت اما همچنان مهره ای قابل اتکا در خط حمله ایران محسوب می شود و بی تردید با روندی که در پیش گرفته می تواند روزهای بهتری را نیز تجربه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها