نشست خبری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت دهه وقف

حجت الاسلام محمدصالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تبریک دهه وقف اظهارکرد: وقف و موقوفات در دوران کرونا با تمام ظرفیت در خدمت مردم بود و تقریبا هیچ روزی نبود که اوقاف بسته معیشتی توزیع نکرده باشد.

نشست خبری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت دهه وقف
کد خبر: 516869
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ۱۵:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام محمدصالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تبریک دهه وقف اظهارکرد: وقف و موقوفات در دوران کرونا با تمام ظرفیت در خدمت مردم بود و تقریبا هیچ روزی نبود که اوقاف بسته معیشتی توزیع نکرده باشد.

وی افزود:طی یکسال اخیر 15 هزارو 150 بسته معیشتی بین افراد کمتر برخوردار جامعه توزیع شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین 7600 بسته بهداشتی و 5 هزارو130 بسته تحصیلی نیز از مهرماه سال گذشته تا امسال بین دانش آموزان توزیع گریده است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه هزینه دارو و درمان در قالب طرح مهر تندرستی در استان را یک میلیاردو 300 میلیون تومان عنوان کرد و گفت:2700 جفت کفش نیز از محل موقوفات استان برای دانش آموزان بی بضاعت جامعه در ایام نوروز خریداری شد.

این مسئول از جمله دیگر اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را جمع آوری محصول گردو باغات اورامانات عنوان کرد و گفت:طی سالهای گذشته این محصول به صورت سر درختی جمع آوری می‌شد ولی امسال با بکارگیری 20 نفر بصورت مقطعی اشتغال ایجاد گردید که امیدواریم با طرح کاشت 3700 اصله درخت گردوی دیگر در اراضی وقفی باعث اشتغال و رونق درآمد در این منطقه شویم.

ایشان همچنین از اخذ مجوز حفر چاه در اراضی موقوفه روانسر خبر داد و گفت:امیدواریم بتوانیم با احداث 5 هکتار گلخانه در این منطقه، باعث ایجاد اشتغال، توسعه و صادرات شویم‌.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان تکریم واقفان خیر اندیش، سخنرانی با موضوع ترویج فرهنگ وقف در بقاع متبرکه، برگزاری مراسمات خاص در بقاع، سخنرانی پیش از خطبه در نماز جمعه،افتتاح بازارچه شمیم خدمت در یکی از بقاع متبرکه،حمایت از نخبگان و طرح های دانش بنیان ، برنامه ریزی برای آغاز چند پروژه و نشست بصیرتی با کارکنان و خانواده‌های آنان را از جمله برنامه های این دهه عنوان کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها