کد خبر: 516903
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ۰۷:۵۱:۰۰
| |

رئیس سابق فدراسیون والیبال لهستان:

گاهی با "هینن" به شدت بحث می‌کردیم

رئیس سابق فدراسیون والیبال لهستان می گوید که ویتال هینن عملکرد خوبی در تیم ملی والیبال این کشور به جای گذاشته است.

گاهی با "هینن" به شدت بحث می‌کردیم
کد خبر: 516903
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ۰۷:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| یاسک کاسپرزیک رئیس سابق فدراسیون والیبال لهستان که از سال 2016 هدایت فدراسیون والیبال این کشور را برعهده گرفت، پنجم مهرماه 1400 مدت زمان ریاستش به پایان رسید. رئیس سابق فدراسیون والیبال لهستان در گفت‌وگویی به عملکرد ویتال هینن سرمربی تیم ملی مردان این کشور پرداخت. او در باره عملکرد هینن گفت: ویتال هینن مربی خوبی است. گاهی اوقات ما به شدت بحث می‌کردیم اما در مجموع همه چیز خوب پایان یافت و امیدوارم که ما دوستان خوب و رفقای خوبی باقی بمانیم.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون سابق والیبال لهستان ادامه داد: با هینن پایان بسیاری خوبی داشتیم. من از ویتال تشکر می‌کنم. همکاری بین رئیس فدراسیون والیبال لهستان و ویتال هینن آسان نبود. هینن بلژیکی با تیم ملی لهستان 6 مدال از جمله طلای جام جهانی 2018 کسب کرد اما موفق نشد در سکوی المپیک 2020 توکیو بایستد.

کاسپرزیک درباره این موضوع تاکید کرد: سخت بود اما تعداد مدال های کسب شده توسط ویتال ثابت می کند که او مربی بدی نبوده بلکه خوب بوده است. باتوجه به اینکه هینن موفق نشد در بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، رسانه‌های لهستانی از جدایی او خبر داده بودند. اخیراً اطلاعاتی منتشر شد که قرار است ‌آندره‌آ آناستازی ایتالیایی دوباره سرمربی تیم ملی لهستان شود.

آناستازی در سال های 2011 تا 2013 مربی تیم ملی والیبال لهستان بود. در آن زمان او طلای لیگ جهانی، نقره جام جهانی و برنز قهرمانی اروپا را با لهستان به دست آورد. باتوجه به صحبت هایی که در رسانه های والیبالی مطرح است کنار گذاشته شدن هینن تقریبا قطعی به نظر می رسد.

سباستین سویدرسکی که چند روز پیش رئیس فدراسیون والیبال لهستان شد کار سختی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال لهستان دارد. رئیس فدراسیون جدید والیبال لهستان در نظر دارد که نیکولا گربیچ را برای هدایت تیم ملی والیبال لهستان انتخاب کند. حال باید دید که رئیس فدراسیون جدید والیبال لهستان چه برنامه ای را برای آینده والیبال این کشور در نظر دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها