قطعی‌شدن قهرمانی روسیه و دومی ایران در کشتی فرنگی قهرمانی جهان

در پایان رقابت‌های 7 وزن کشتی فرنگی قهرمانی جهان و با توجه به وضعیت 3 وزن باقیمانده، قهرمانی روسیه و نایب‌قهرمانی ایران در این رقابت‌ها قطعی شد.

قطعی‌شدن قهرمانی روسیه و دومی ایران در کشتی فرنگی قهرمانی جهان
کد خبر: 517040
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ۰۷:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت‌های 7 وزن قهرمانی جهان با 2 طلا، 2 برنز و یک عنوان پنجمی و مجموع 96 امتیاز موقتا در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، روسیه نیز با یک طلا، 3 نقره و 3 برنز و مجموع 130 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و آذربایجان نیز با یک طلا، یک نقره و 2 برنز و مجموع 87 امتیاز پس از روسیه و ایران در جایگاه سوم جای گرفته است.

در 3 وزن باقیمانده این رقابت‌ها که امشب (یکشنبه) به پایان می‌رسد، ایران با داشتن دو فینالیست، شانس رسیدن به 2 مدال طلا را دارد و روسیه نیز یک‌ نماینده در فینال و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده ها دارد. آذربایجان نیز یک کشتی‌گیر در دیدار رده‌بندی و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها دارد.

با این اوصاف قهرمانی روسیه با داشتن یک کشتی‌گیر در فینال و یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها قطعی است و نایب‌قهرمانی ایران نیز با توجه به فاصله امتیازات با کشورهای دیگر و داشتن دو کشتی‌گیر در فینال قطعی شده و ایران شانسی برای پشت سر گذاشتن روسیه و ایستادن بر سکوی قهرمانی ندارد.

آذربایجان نیز در جایگاه سومی قرار دارد.پیش از این روسیه عنوان قهرمانی کشتی آزاد را از آن خود کرد و ایران نیز بر سکوی سومی جهان ایستاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها