کد خبر: 517299
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۱۵:۴۸:۰۰
| |

نشست خبری پیش از بازی ایران و کره جنوبی برگزار شد:

اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم/ برخی می‌خواهند جای مرا بگیرند اما فعلا زود است

سرمربی تیم ملی ایران گفت: شاید خیلی ها علاقه دارند که جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آنها می گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده اند.

اسکوچیچ: به کیفیت خودمان باور داریم/ برخی می‌خواهند جای مرا بگیرند اما فعلا زود است
کد خبر: 517299
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل کره جنوبی اظهار کرد: بازی مهمی داریم و انگیزه ما بیشتر از بازی قبل مقابل امارات است. برای کره احترام قائل هستیم چون تیم با نظم و با برنامه ای هستند اما به کیفیت خودمان باور داریم. جو مثبتی برای تیم فراهم کردیم و بازیکنان با کیفیتی داریم و آماده بازی مقابل کره هستیم.

به گزارش ایسنا، او درباره انتقادات نسبت به بازی تیم ملی با وجود پیروزی‌های پیاپی گفت: دقیقا نمی دانم انتظارات هواداران چیست اما بازی خوبی مقابل امارات در آن آب و هوا انجام دادیم و پیروز شدیم. ما فقط می توانیم با پیروزی جواب همه را بدهیم. دیگر نمی دانم چه کاری باید انجام دهیم اما پیروزی و بهتر شدن هدف مشترک همه ماست و امیدوارم در دیدارهای آینده هم موفق عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در رابطه با نقاط ضعف و قوت کره جنوبی گفت: در کنفرانس خبری جای صحبت راجع به جزئیات نیست اما بازیکنان با کیفیتی دارند و در بازی‌شان پویایی وجود دارد اما من ترجیح میدم بیشتر از این در این رابطه صحبت نکنم. سون بازیکن با کیفیتی است و می تواند در هر لحظه بازی را برای تیم خودشان برگرداند اما بازیکنان دیگری هم دارند که با کیفیت هستند.

او در پایان بیان کرد: من به تیمم و به کاری که دادیم باور دارم و مطمئنم می‌توانیم موفق عمل کنیم. امیدوارم با صحبت‌هایی که کردم همه را راضی کرده باشم.

اسکوچیچ در ادامه در خصوص این سوال که هدف وی انجام بازی‌های خوب است یا او تنها به فکر کسب پیروزی در مسابقات است، گفت: نمی دانم چطور باید جواب این سوال را بدهم. ظاهرا ما بازی را مقابل امارات باخته‌ایم که این سوالات از من پرسیده می شود. ما از 10 بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کرده‌ایم. البته می‌دانم چرا این سوالات پرسیده می شود، شاید خیلی ها علاقه دارند که جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آنها می گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده اند.

بیرانوند: نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم/ برای شکست کره به زمین می‌رویم

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار حساس با کره‌جنوبی در نشست خبری حاضر شد و گفت: همینطور که می‌دانید بازی فردا سخت است. کره نشان داده که همیشه بازی‌های این دو تیم سخت و دشوار بوده است. ایران در 10 بازی گذشته نشان داده که تیم قدرتمندی است و مطمئنیم که فردا برای پیروزی به زمین می‌رویم و می‌خواهیم از حق میزبانی به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی گفت کره تیم قدرتمند و منظمی و و بازیکنان این تیم در لیگ‌های خوب بازی می‌کنند. نقاط ضعف و قوت تیم حریف را آنالیز کردیم و امیدواریم فردا سه امتیاز خوب بگیریم و ان‌شاء‌الله مردم را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد کلین شیت‌هایش در تیم ملی عنوان کرد: ما یک تیم هستیم و کلین شیت هم برای من به شخصه مهم نیست و همه هدف و تلاش ما کمک به تیم است و کلین شیت هم یک آمار فردی نیست و تیمی است و زحمت همه بچه هاست و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بازی را ببریم و بدون گل خورده از زمین خارج شویم.

بنتو: می خواهیم مقابل ایران بهترین عملکردمان را داشته باشیم

پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: ما بازی متفاوتی با یک حریف قدرتمند داریم اما می خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و با احترام به تیم مقابل می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم.

او در رابطه با تیم ملی ایران گفت: همانطور که قبلا اشاره کردم ایران بسیار خوب است و بازیکنان عالی دارد و خوب سازماندهی شده است. بازی خوبی می‌شود چون دو تیم بازیکنان خوبی دارند و این چالش خوبی است.

سرمربی کره جنوبی درباره طلسم پیروز نشدن کره مقابل ایران عنوان کرد: تمام تمرکزمان برای فرداست و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. ما به گذشته و طلسم شکست ندادن ایران کاری نداریم و فقط بازی فردا برای ما مهم است. ایران هم این موضوع را می داند و این بازی جدا از بازی‌های گذشته است.

او درباره غیبت هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: فوتبال یک بازی برای تماشاگران است و حضور نداشتن هواداران تاثیرگذار است. خودم دوست دارم در هر بازی هواداران را ببینم اما اکنون این ممکن نیست و باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم. برای تیم و هواداران احترام قائل هستیم اما تمام تلاشمان را برای این بازی انجام می دهیم.

یونگ: باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را بگیریم

جونگ وو یونگ، بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی در خصوص دیدار برابر ایران گفت: بازیکنان ایران بسیار قوی هستند و باید در طول 90 دقیقه بهترین بازی را داشته باشیم. ایران و کره جنوبی از تیم های مهم گروه هستند و باید بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال در زمان آنالیز، نقاط ضعف و قوت تیم ایران را بررسی کرده اید؟ گفت: تیم ایران بسیار قدرتمند است و بازیکنانش از لحاظ فیزیکی و تکنیکی خوب هستند. این تیم سازماندهی خوبی دارد و ما تمرینات را بر اساس آنالیزی که داشتیم، انجام دادیم.

بازیکن تیم ملی کره جنوبی در خصوص اینکه در بازی سوریه با بازیکن هم‌تیمی خود نقش مکملی داشته و در بازی ایران به چه صورت عمل خواهد کرد، گفت: بعد از سوت شروع بازی، مشخص می شود چه اتفاقی رخ می دهد. هر کدام از ما که داخل زمین باشیم، تمام تلاشمان را می کنیم. ما یک تیم هستیم و مانند بازی های قبلی به صورت تیمی باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها