کد خبر: 517344
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۲۱:۲۴:۰۰
| |

رحیمی، رئیس پلیس پایتخت:

پلیس امنیت اقتصادی، پلیسی نوپا و جدید است

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی پلیسی نوپا و جدید است.  بیان داشت :این پلیس علیرغم نوپا بودنش عملکرد بسیار خوبی در برخورد  با ناهنجاری ها و جرایم اقتصادی داشته است.

پلیس امنیت اقتصادی، پلیسی نوپا و جدید است
کد خبر: 517344
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۲۱:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی پلیسی نوپا و جدید است. بیان داشت :این پلیس علیرغم نوپا بودنش عملکرد بسیار خوبی در برخورد با ناهنجاری ها و جرایم اقتصادی داشته است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی در خط مقدم مقابله با مفسدان و مجرمان اقتصادی است که با هوشمندی و سرعت عمل خود اجازه نمی دهد سوداگران اقتصادی به مطامع نامشروع خود برسند.

رییس پلیس پایتخت با قدردانی از خانواده های کارکنان پلیس، عنوان داشت: صبر و پایمردی و همراهی و همدلی خانواده گرانقدر شما سهم عمده ای در موفقیت و نیل به اهداف مورد نظر دارد.

رحیمی گفت: بدون شک مجاهدت و ایثار شما در تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با نا هنجار ها و مشکلات نقش مستقیمی در پیشرفت کشور خواهد داشت.

رحیمی عنوان داشت: پلیس امروز چشم بیدار و تیزبینی است که با دقت و درایت موضوعات مختلف جامعه را رصد می کند و با معضلات، جرایم و ناهنجاری ها مقابله می کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با هوشمندی و هوشیاری خود امنیتی مطلوب و پایدار را ایجاد کرده است، بیان داشت: امنیت مهمترین و بزرگترین بستر و سرمایه اجتماعی است که میتواند پایه و اساس همه پیشرفت ها باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها