رضایت 70 درصدی کاربران اصلی شبکه آموزشی دانش آموز، از خدمات ارائه شده در «شاد»

رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر شبکه شاد، گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته از دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها، در بستر شاد؛ 70 درصد از کاربران این شبکه، از خدمات ارائه شده در «شاد» احساس رضایت دارند .

رضایت 70 درصدی کاربران اصلی شبکه آموزشی دانش آموز، از خدمات ارائه شده در «شاد»
کد خبر: 517384
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر شبکه شاد، گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته از دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها، در بستر شاد؛ 70 درصد از کاربران این شبکه، از خدمات ارائه شده در «شاد» احساس رضایت دارند.


به گزارش سیتنا، علی باقرزاده، با بیان این که وزارت آموزش و پرورش با همکاری اپراتور همراه اول، تمام ظرفیت‌های لازم را برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در بستر شاد به عنوان بستر رسمی ارائه آموزش‌های مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا بکار گرفته است، أخذ نظرات کاربران را جهت حصول اطمینان از مطلوبیت خدمات ارائه شده از سوی این شبکه را جزو اولویت های وزارت آموزش و پرورش برشمرد.

باقرزاده با اشاره به نظرسنجی های دوره ای انجام گرفته در این خصوص، افزود: نتایج آخرین نظرسنجی که با مشارکت بیش از 95 هزار نفر از کاربران شبکه آموزشی شاد(والدین، معلمان و دانش آموزان) انجام گرفت را بیانگر افزایش رضایتمندی کاربران این شبکه ارزیابی کرد.

وی ضمن ارائه آماری از نتایج نظرسنجی مذکور، تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی دوره ای که در بستر شاد و در«کانال امید» انجام شد، در مجموع 70 درصد کاربران موافق این نکته بودند که «شاد» توانسته است به عنوان بستری مناسب و قابل اطمینان، خدمات لازم را در جهت ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان در شرایط تعطیلی مدارس به شکل حضوری ارائه نماید.

وی ادامه داد: 59 درصد کاربران معتقدند«شاد» دسترسی دانش آموزان به آموزش های مجازی را تسهیل کرده است و 71درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، اختصاصی کردن محیط شاد برای معلم و دانش آموز را یکی از عوامل ایجاد آرامش و امنیت خانواده اعلام کرده اند.

باقرزاده با بیان این که 64درصد پاسخ دهندگان به نظرسنجی شاد، این شبکه را ابزارمفیدی برای آموزش مجازی می دانند،‌ گفت: با سرویس های جدیدی که در سال تحصیلی جاری به این سامانه افزوده شده، بسیاری از انتظارات و قابلیت های مورد نیاز معلمان و دانش آموزان، در نسخه جدید شاد برآورده شده است.

رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر شبکه شاد، در ادامه افزود: در نظرسنجی مذکور، 61 درصد کاربران، «شاد» را ابزار رضایت بخشی می دانند و عقیده دارند که می‌توان از آن به عنوان یک ابزار آموزشی مناسب استفاده کرد.

وی تصریح کرد: 60 درصد پاسخ دهندگان به سوالات نظرسنجی ،معتقدند امکانات جدید شاد، زمینه آموزش های با کیفیت آموزش مجازی را فراهم ساخته است.

باقرزاده درخصوص جامعه آماری شرکت کننده در این نظر سنجی گفت: تمامی شرکت کنندگان در این نظرسنجی، منحصراً دانش آموز، معلم یا مدیرمدرسه بودند که امور آموزشی خود را از طریق «شاد» دنبال می کنند و درواقع در حال استفاده از شاد و کاربران واقعی این سامانه هستند.

وی با بیان این که علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته، ما همچنان نیازمند بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در بستر شاد هستیم،‌ گفت: جلسات مستمر و هفتگی کمیته اجرایی و شورای راهبری شاد، مؤید آن است که ارتقای مستمر شبکه شاد و تبدیل آن به یک بستر تعاملی کاملاً با کیفیت، در زیست بوم جدید نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور جزو اولویت ها و برنامه های وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی تصریح کرد: پس از بازگشایی حضوری مدارس نیز این سامانه آموزشی، به عنوان بستر رسمی آموزش های مکمل، کماکان به فعالین خود ادامه داده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها