مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خبر داد:

پرداخت 2 ماه از حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه تا 10 روز آینده

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: امیدواریم در 10 روز آینده یک یا دو ماه از حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه به آن‌ها پرداخت شود.

پرداخت 2 ماه از حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه تا 10 روز آینده
کد خبر: 517438
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ۱۲:۳۰:۲۱

اعتمادآنلاین| عبدعلی ناصری در خصوص آخرین وضعیت واگذاری نیشکر هفت‌تپه، اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان مالک شرکت نیشکر هفت‌تپه همه پیگیری‌های خود را جهت حل مشکلات این مجموعه انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا وی افزود: برای مالکیت قانونی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پیش نیازهایی وجود دارد که حدود 3 ماه زمان می‌برد ولی ما به عنوان مالک قطعی این شرکت همه اقدامات لازم را برای حل مشکلات این شرکت انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به بحث حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه نیز گفت: این کارگران 3 ماه حقوق معوق دارند که با توجه به مسدود بودن حساب‌های شرکت نیشکر هفت تپه، پیگیر ایجاد یک حساب واسط و پرداخت این حقوق‌های معوق هستیم.

ناصری عنوان کرد: امیدواریم در 10 روز آینده یک یا دو ماه از حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه به آن‌ها پرداخت شود و یک ماه باقی‌مانده نیز با حقوق بعدی کارگران به آن‌ها پرداخت خواهد شد. از این پس نیز حقوق کارگران و مجموعه نیشکر هفت‌تپه مثل سایر شرکت‌های توسعه نیشکر پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین اورهال کارخانه تولید شکر نیشکر هفت‌تپه تا دو ماه آینده انجام می‌شود و همه بخش‌های آن به چرخه تولید باز می‌گردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها