کد خبر: 517558
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ۰۸:۳۹:۱۸
| |

در هشداری به کمیساریای انتخابات عراق:

العبادی: تا قبل از روشن شدن حقیقت، اشتباه را تصحیح کند

رئیس ائتلاف النصر و رئیس شورای رهبری در تحالف قوی الدوله ضمن رد نتایج اولیه اعلامیِ کمیساریای عالی انتخابات، گفت: «عاقل کسی است که تا قبل از روشن شدن حقیقت، اشتباه را تصحیح کند».

العبادی: تا قبل از روشن شدن حقیقت، اشتباه را تصحیح کند
کد خبر: 517558
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ۰۸:۳۹:۱۸

اعتمادآنلاین| «حیدر العبادی» رئیس شورای رهبری در تحالف قوی الدوله و رئیس ائتلاف النصر، ضمن انتقاد از نتایج اولیه اعلام شده از سوی کمیساریای عالی انتخابات، طی پستی در توئیر این نتایج را رد کرد.

به گزارش فارس تحالف قوی که در این انتخابات بنا بر نتایج اولیه، تنها پنج کرسی کسب کرده است، یک ائتلاف سیاسی جدید و حاصل ادغام ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی، نخست وزیر پیشین عراق و جریان حکمت ملی به رهبری«سید عمار الحکیم» است.

العبادی طی پستی در توئیتر نوشت: «در آغاز تظاهرات اکتبر 2019، ما از اولین کسانی بودیم که خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و عادلانه‌ و مشارکت عراقی‌ها در این انتخابات برای بازگرداندن اعتماد به دولت شدیم. امروز انتخابات زودهنگام به ثمر نشست اما سردرگمی در عملکرد کمیساریا و عدم مصداقیت در اعلام نتایج، اعتماد به انتخابات را تضعیف کرد و نه موجب جمع کردن مردم شد و نه مانع تفرقه آن‌ها».

وی در ادامه افزود: «عاقل کسی است که تا صبح این اشتباه را تصحیح کند».

تاکنون ائتلاف الفتح، حزب اتحادیه میهنی کردستان، «الحزب الاسلامی العراقی» (حزب اسلامی عراق) و شماری از شخصیت‌ها و نمایندگان سابق پارلمانی به نتایج اعلام این انتخابات اعتراض کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها