کد خبر: 517642
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ۱۵:۵۹:۰۰
| |

ترویج فرهنگ جشن تکلیف دختران با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) از برگزاری پویش جشن عبادت دختران با هدف نزدیکی آنان با فضای عهد و پیمان با امام زمان (عج) خبر داد.

ترویج فرهنگ جشن تکلیف دختران با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی
کد خبر: 517642
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ۱۵:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود متوسل با اشاره به برنامه های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برای گرامی داشت نهم ربیع سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) گفت: پویش جشن عبادت دختران با همکاری آموزش و پرورش، ستاد اقامه نماز و واحد کودک مرکز تخصصی مهدویت برای دومین سال متوالی با هدف ترویج فرهنگ جشن تکلیف دختران و پیوند آنان با فضای عهد و پیمان با امام زمان (عج) به صورت ملی برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در این پویش به پورتال جامع مهدویت مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: عکس‌نوشته های مهدوی برای استفاده و توزیع در شبکه‌های مجازی از سوی این بنیاد تولید شده که در این مجموعه عکس‌نوشت‌هایی با مفاهیم مهدویت و ضرورت عهد و پیمان با حضرت و شاخص های انتظار در قالب هنری کار شده است.

متوسل ادامه داد: کلیپ هایی با موضوع نهم ربیع الاول با کارشناسی حجت الاسلام محسن قرائتی و حجت الاسلام محمدصادق کفیل تولید شده که به بیان معارف مهدویت و نهم ربیع پرداخته اند.

وی اضافه کرد: تولید کلیپ های کوتاه مفهومی با موضوع ادعیه مهدوی، برگزاری نشست های مهدویت به صورت مجازی در دانشگاه های سراسر کشور با همکاری نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها به ویژه دانشگاه فرهنگیان با موضوع مهدویت برای دانشجویان و اساتید همچنین معرفی و ارائه پی دی اف چهار کتاب مهدوی برای برگزاری مسابقات کتابخوانی در مراکز فرهنگی از دیگر برنامه های این بنیاد است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) افزود: برگزاری نشست های مهدوی به صورت مجازی در ادارات و مراکز فرهنگی، تولید و ارائه مجازی ویژه نامه مجله امان با موضوع نهم ربیع الاول، تولید بسته محتوای تبلیغی مهدویت در موضوع نهم ربیع الاول به منظور استفاده مبلغان و مراکز فرهنگی، برگزاری ویژه برنامه مهدوی در مراکز نظامی ارتش و ناجا با موضوع عهد سربازی امام در صبحگاه نظامی مراکز و پادگان ها، برگزاری اجتماعات مهدوی با هدف بزرگداشت نهم ربیع در میادین تعدادی از شهرهای بزرگ مثل گرگان، ساری، اردبیل، شیراز، بیرجند، مشهد و تبریز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده بنیاد در این مناسبت است.





اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها