کد خبر: 517748
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۰:۴۶:۲۲
| |

حمید سجادی:

برنامه وزارت ورزش دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است

وزیر ورزش و جوانان گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه رشته‌های ورزشی به‌جز رشته‌های معدود، به مرحله حرفه‌ای گری رسیده و در رویدادهای بین‌المللی عملکرد قابل دفاعی از خود می‌تواند داشته باشد.

برنامه وزارت ورزش دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است
کد خبر: 517748
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۰:۴۶:۲۲

اعتمادآنلاین| سید حمید سجادی در دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب و مباحث مهمی است که هم اکنون در ورزش حرفه ای دنیا مطرح است.

به گزارش ایرنا وی با بیان اینکه حوزه جوانان با چالش های خاص خود همراه است، ادامه داد: بخشی از مباحث مربوط به جوانان مربوط به وزارت ورزش و جوانان است که بصورت جدی در حال پیگیری است.

وزیر ورزش و جوانان حمایت از ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را رویکرد اصلی این وزارتخانه دانست و گفت: نزدیک به 3 سال به المپیک آینده و حدود 11 ماه به آغاز بازی های آسیایی باقی مانده است و با برنامه ریزی های انجام شده ایران با تمام قدرت در این رویدادها شرکت خواهد کرد.

سجادی یادآور شد: برنامه ریزی جهت برگزاری رقابت های ورزشی در بین کشورهای محور مقاومت، تقویت روحیه جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از برنامه های آتی این وزارتخانه است.

وزیر ورزش و جوانان امروز در سفر به استان قم علاوه بر دیدار و گفت و گو با شماری از مراجع تقلید و علما، از پروژه سالن ورزشی 4500 نفره پردیسان بازدید و با پیشکسوتان ورزشی و سمن های جوانان دیدار می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها