کد خبر: 517798
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۳:۱۷:۰۶
| |

زاکانی:

شهرداری تهران باید به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل شود

شهردار تهران اعلام کرد: تلاش می‌کنیم شهرداری را از خدماتی به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل کنیم و نوع خدمت را در این نهاد توسعه دهیم تا شاهد حکمرانی واحد و مدیریت یکپارچه شهری با مشارکت مردم باشیم.

شهرداری تهران باید به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل شود
کد خبر: 517798
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۳:۱۷:۰۶

اعتمادآنلاین| علیرضا زاکانی روز پنجشنبه در مراسم آغاز به کار مرحله دوم پویش «تهران دوباره جان می گیرد» گفت: در این مرحله از ظرفیت 22 ایستگاه منتخب مترو، 22 اتوبوس سیار در میادین منتخب و فضای 220 مسجد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا وی تاکید کرد: امروز گامی دیگر در جهت خدمتگزاری به مردم تهران برداشتیم و باید این اقدام را تبریک بگویم، در آستانه میلاد حصرت رسول (ص) و امام صادق (ع) هستیم و امیدواریم در مسیری حرکت کنیم تا میزان خدمات ارائه شده و کیفیت آن را بالاتر ببریم.

شهردار تهران اظهار داشت: درباره بحران جهانی کرونا تصمیم بر این شد که علاوه بر روند گذشته ارائه خدمت در خود شهرداری، یک خط تلاشی به شکل مستمر تشکیل و ظرفیت‌های شهرداری را در خدمت مردم قرار دهیم.

به گفته وی، گام اول برای ارائه خدمات مرتبط با واکسیناسیون در 28 مرکز بود و در گام دوم راه انداری 22 ایستگاه واکسیناسیون در مترو، به کارگیری 22 اتوبوس و استفاده از ظرفیت 220 مسجد و علاوه بر این از طریق 137 نیز خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شد. در مرحله اول عمدتا به افراد آسیب پذیر خدمت رسانی کردیم و در این راه موفقیت ویژه ای کسب شد.

زاکانی درباره خلوت شدن مراکز واکسیناسیون در پایتخت نیز خاطرنشان کرد: این امر به دلیل این است که سطح خدمات بالاتر رفته و البته منجر به یک شلوغی در مرحله دوم واکسیناسیون خواهد شد و باید آمادگی لازم را در این باره داشته باشیم.

این مسئول ادامه داد: ویژگی مجموعه دفاع مقدس این بود که مردم را دعوت می کردند اما ویژگی طرح این است که به مردم می گویید ما پیش شما می‌آییم و در واقع سطح نوینی از خدمتگزاری را ارائه می کنید.

شهردار تهران یادآور شد: در موضوع کرونا علاوه بر مسئله بهداشت و درمان که بخشی از آن مربوط به تزریق واکسن است و دولت نیز توسعه جدی در این بخش انجام داد موضوع فاصله گذاری و هوشمندسازی برای فعالیت در شهر بخش دوم ماجرا است، چرا که کار شهر تعطیلی ندارد و سطح سوم ارائه خدمات اجتماعی است.

وی یادآور شد: در مرحله بعد علاوه بر اضافه شدن این ظرفیت ها، دنبال این هستیم که با هوشمندسازی توسعه خدمت را انجام داده و شهر را به صورت فعال و پویا ببینیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد رها شدن از این ویروس باشیم و سربلند از این مراحل عبور کنیم.

زاکانی گفت: برای کوتاه کردن عوارض کرونا و ارائه خدمت پس از کرونا شهرداری باید آمادگی لازم را داشته باشد و مسیر خدمتگزاری را تسهیل کند تا شاهد رضایت مردم باشیم.

در این مراسم از تعدادی افراد گروه های دوام سازمان مدیریت بحران که جزو نیروهای داوطلب ایمنی و سلامت مناطق هستند تقدیر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها