کد خبر: 517803
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۳:۲۸:۰۰
| |

صالحی‌فر: سفیران انتقال خون باشید و به دیگران زندگی ببخشید

صالحی فر با اشاره به نیاز امروز بشر به انواع گروه های خونی تصریح کرد: همکاری و مساعدت مردم، همواره گره‌گشای انتقال خون بوده و اگر همچنان، در ترویج این فرهنگ خداپسندانه و گسترش اهدای خون، یاری رسان ما باشند، در واقع به هم‌وطنان، هم استانی‌ها، همشهری‌ها و به طور کلی، به هم‌نوعان خود کمک کرده اند.

صالحی‌فر: سفیران انتقال خون باشید و به دیگران زندگی ببخشید
کد خبر: 517803
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حامد خاقانی- بسیاری از مردم برای ادامه حیات نیاز به خون دارند و تامین نیازهای خونی به مشارکت و همراهی همه مردم نیازمند است. از این رو همه افراد جامعه برای نجات جان همدیگر باید تلاش کنند.

صالحی فر با اشاره به نیاز امروز بشر به انواع گروه های خونی؛ تصریح کرد؛ همکاری و مساعدت مردم، همواره گره گشای انتقال خون بوده و اگر همچنان، در ترویج این فرهنگ خداپسندانه و گسترش اهدای خون، یاری رسان ما باشند، در واقع به هم وطنان، هم استانی ها، هم شهری ها و به طور کلی، به هم نوعان خود کمک کرده اند.


وی تاکید کرد؛ کمک مردم در اهدای خون، هدیه کردن ادامه زندگی به بیمارانی است که به خون نیاز دارند.


او همچنین با دعوت از سفیران و مروجان اهدا خون عرفان فرخ زاد،بهمن پرورش و کیمیا سیاه کمری تجلیل کرد تا ثابت کند افرادی که برای نجات جان بیماران تلاش می کنند افرادی برجسته و شایسته تقدیر هستند.


عرفان فرخ نژاد معاون منطقه 15 فروشگاههای افق کورش استان کرمانشاه گفت :ما بعداز اهدای خون آرامشی داریم که با هیچ دارویی این آرامش بدست نمی آید . ضمن اینکه انتقال خون یک مسئولیت اجتماعی است و ما باید به عنوان سفیران و مروجان انتقال خون الگو باشیم زیرا که اهدای خون اهدای زندگی است.


وی گفت : مجموعه افق کوروش یک مجموعه بزرگ است که می تواند افراد را به شیوه های مختلف تشویق و ترغیب کند.


او در ادامه گفت: پیشنهاد من این است که برای هر اهدا کننده یک کارت صادر شود وبه شخص اهدا کننده یک امتیاز ویژه داده شود چرا که این شخص یک انسان اجتماعی و مسیولیت پذیر است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها