کد خبر: 518055
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۱۳:۳۵:۵۳
| |

بریتنی اسپیرز: کاش در آمریکا نبودم

من هیچ کاری نکرده بودم که مستحق رفتاری باشم که در 13 سال گذشته با من شد. من از این نظام بیزارم، ای کاش در کشور دیگری زندگی می‌کردم.

بریتنی اسپیرز: کاش در آمریکا نبودم
کد خبر: 518055
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۱۳:۳۵:۵۳

اعتمادآنلاین| بریتنی اسپیرز، خواننده پاپ آمریکایی در اینستاگرامش دوباره به موضوع قیمومیت پدرش و فشارها و محدودیت‌های ناشی از حکم پیشین دادگاه بر زندگی خود پرداخته و نوشته است: "من هیچ کاری نکرده بودم که مستحق رفتاری باشم که در 13 سال گذشته با من شد. من از این نظام بیزارم، ای کاش در کشور دیگری زندگی می‌کردم."

حکم قیمومیت در آمریکا معمولا در مورد افراد بسیار سالمند یا کسانی که دچار بیماری‌‌های حاد و مزمن هستند صادر می‌شود و پرونده بریتنی اسپیرز یکی از موارد خاص صدور این حکم در تاریخ قضایی آمریکا است.

خانم اسپیرز در اینستاگرامش عکسی از درخت تزئین شده کریسمس منتشر کرده و نوشته که امسال زودتر به استقبال سال نو رفته چرا که می‌خواهد از این به بعد از لحظات شاد زندگی بیشتر لذت ببرد.

او همچنین گفته که با اینکه موسیقی تنها چیزی است که در تمام زندگی به آن مشغول بوده اما فعلا از این صنعت دوری خواهد کرد.

خانم اسپیرز پس از اشاره به فشارهای قیمومیت پدرش بر زندگی او، در مورد خانواده‌اش گفته است: "خدا به آنها رحم کند که من در این مورد مصاحبه‌ای نکنم."

پس از سالها تلاش‌ طرفداران #بریتنی_اسپیرز و تشکیل کارزار و برگزاری چند جلسه دادگاه، یک قاضی در لس آنجلس حکم داد که سرپرستی پدر بریتنی اسپیرز بر امور حرفه‌ای و مالی او که از سال 2008 برقرار بود، در ماه نوامبر به طور کامل لغو شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها