کد خبر: 518059
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۱۳:۴۵:۰۰
| |

سخنگوی شورای نگهبان انتشار فیلم بررسی صلاحیت آیت‌الله هاشمی را باز هم به زمان مناسب موکول کرد / طحان‌نظیف: از دکتر کدخدایی پیگیری می‌کنم + ویدئو

طحان نظیف،‌ سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره زمان انتشار فیلم بررسی صلاحیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، انتشار آن را مانند عباسعلی کدخدایی، سخنگوی سابق شورای نگهبان به زمان مناسب موکول کرد.

حجم ویدیو: 5.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 دانلود ویدیو
کد خبر: 518059
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۱۳:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در جریان نشست خبری خود که امروز برگزار شد، در پاسخ به اعتمادآنلاین انتشار فیلم بررسی صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را مانند سخنگوی قبلی به زمان مناسب موکول کرد.

مشروح سوال «اعتمادآنلاین» و پاسخ طحان نظیف را در ادامه می‌خوانید:

در یکی از نشست‌های آخر سخنگویی آقای کدخدایی درباره حواشی بررسی صلاحیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ایشان پرسیدم، گفتند در زمان مناسبی فیلم جلسه بررسی صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی منتشر خواهد شد. این نشست خردادماه بود اما هنوز خبری از فیلم این نشست نیست. زمان مناسب چه زمانی است و چه زمانی این فیلم منتشر خواهد شد؟

طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، در پاسخ به «اعتمادآنلاین»:

در همان زمان مناسب منتشر خواهد شد.

صحبت‌های آقای مصلحی همان زمان توسط اعضای مختلف شورای نگهبان که در آن جلسه حضور داشتند، نفی شد. آقای کدخدایی هم بر اساس همین موضوع گفتند که بحث‌های جلسه روشن است و حتی فیلم آن را می‌توانیم منتشر کنیم.

من در جریان این موضوع نیستم از آقای کدخدایی درباره انتشار فیلم این جلسه پیگیری خواهم کرد و در همان زمان مناسبی که تعیین شود، منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها