کد خبر: 518128
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ۰۹:۴۲:۵۶
| |

زاکانی روانه درمانگاه شد

رییس شورای شهر تهران از غیبت شهردار تهران در شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران به دلیل کسالت و مراجعه به درمانگاه خبر داد.

زاکانی روانه درمانگاه شد
کد خبر: 518128
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ۰۹:۴۲:۵۶

اعتمادآنلاین| مهدی چمران در ابتدای شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به 24 مهر ماه روز ملی پارالمپیک، گفت: روز گذشته برنامه هایی برای نخستین بار مرتبط با موضوع پارالمپیک اجرا شد و خوشبختانه امسال شاهد موفقیت های ورزشکاران مان در پارالمپیک بودیم. فردا نیز روز تربیت بدنی و ورزش است که این روز را به همه ورزشکاران تبریک می گویم.

به گزارش ایسنا، وی به 24 مهر ماه سال 1357 نیز اشاره کرد و گفت: این روز سالگرد حادثه به آتش کشیده شدن مسجد جامع کرمان است که عده ای مزدوران رژیم طاغوت به نمازگزاران در این مسجد حمله کردند و دو نفر از آنها را به شهادت رساندند. یاد شهدای این حادثه را گرامی می داریم.

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به غیبت شهردار تهران در جلسه امروز یکشنبه، گفت: مقرر بود شهردار تهران امروز در جلسه حضور داشته باشند تا شهرداران مناطق جدید به اعضای شورا معرفی شوند و از تخصص و سوابق کاری آنها علاوه بر اعضای شورا سایرین نیز مطلع شوند؛ اما متاسفانه آقای زاکانی شرایط جسمی خوبی نداشتند و روانه درمانگاه و پزشک شدند. لذا امیدواریم هفته آینده با سلامتی که به دست می آورند این موضوع پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، قائمی نیز در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: هر یک از اعضای کمیسیون های تخصصی شورا مشخص شده اند؛ اما برابر قانون این امکان وجود دارد که سایر اعضا بیرون از کمیسیونی تخصصی با حق اظهار نظر و بدون حق رای در سایر کمیسیون ها حضور پیدا کنند.

وی افزود: لازم است برنامه ماهیانه کمیسیون ها به اطلاع اعضا برسد تا اگر عضوی احساس کرد که باید برای موضوعی در کمیسیونی حضور پیدا کند از زمان جلسه آن مطلع باشد.

وی تاکید کرد: با اطلاع زمان جلسات کمیسیون ها اصحاب رسانه نیز می توانند با اطلاع قبلی در جلسات شرکت داشته باشند تا به این ترتیب هم افزایی بهتری صورت بگیرد.

مهدی چمران ریاست شورا نیز پس از تذکر قائمی گفت: در گذشته جلسات کمیسیون ها ثابت بود و هر گاه نیاز بود هر یک از اعضا در این جلسات حضور پیدا می کردند، لذا نیاز است دوستان برنامه جلسات کمیسیون های خود را تثبیت کنند که این موضوع هم برای خود آنان و هم برای دیگران بهتر خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها