کد خبر: 518173
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ۱۳:۳۶:۰۰
| |

توری مرغی و همه اطلاعات شگفت‌انگیز آن

حصولاتی مانند توری مرغی با عین مزیت هایی مانند وزن کم، قیمت مناسب و اندازه های دلخواه، مقاومت و طول عمر بسیار زیادی نیز دارند. به همین دلیل انتخاب نکردن آنها خیلی سخت تر از انتخاب کردن آنها است.

توری مرغی و همه اطلاعات شگفت‌انگیز آن
کد خبر: 518173
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ۱۳:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فنس های صنعتی در حال حاضر تبدیل به یکی از پرکاربردترین تولیدات صنعتی شده اند که با کاربردهای بسیار زیاد و البته مزیت های عالی که دارند، هر کسی را به سمت خرید خود می کشانند. قیمت های مقرون به صرفه تر نسبت به رقبا و محصولات جایگزین، مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و مواردی از این دست باعث شده تا خیلی ها خرید انواع فنس ها و توری ها را به عنوان اولویت اصلی خود برای پیش برد اهداف امنیتی و حصاری قرار دهند. محصولاتی مانند توری مرغی با عین مزیت هایی مانند وزن کم، قیمت مناسب و اندازه های دلخواه، مقاومت و طول عمر بسیار زیادی نیز دارند. به همین دلیل انتخاب نکردن آنها خیلی سخت تر از انتخاب کردن آنها است.

اما واقعیت این است که بسیاری از افراد تنها بر اساس شنیده ها دست روی چنین محصولاتی گذاشته و شناخت دقیقی نسبت به آنها ندارند. به همین دلیل لازم دانستیم تا اطلاعات کاملی درباره خرید توری مرغی و انواع فنس را در اختیار شما قرار دهیم.

توری مرغی چیست؟

انواع مختلفی از توری ها در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع توری ها که اتفاقا از جمله پرکاربردترین آنها نیز است، توری مرغی است. برای اینکه تعریف دقیقی از توری مرغی ارائه کنیم، نیاز است تا شما را با دو مشخصه اصلی توری ها آشنا نماییم. انواع فنس و توری ها را می توان با دو مشخصه اصلی شناسایی کرد. یکی اندازه و شکل چشمه ها و یکی هم قطر و نوع مفتول به کار گرفته شده برای تولید این محصولات را می توان اصلی ترین مشخصات آنها در نظر گرفت. توری مرغی یکی از نازک ترین و سبک ترین انواع توری ها است که چشمه های آن به حالت شش ضلعی تولید و عرضه می شود و متعاقباً اندازه مفتول به کار گرفته شده برای تولید آن نیز با بهینه ترین اندازه ها تعیین می گردد.

توری مرغی به این دلیل به این نام مشهور شده که بیشتر از آن برای محافظت و ساخت حصار کشی برای پرندگان دامی استفاده می گردد. این توری به دلیل ویژگی ها و مشخصاتی که دارد، بهینه ترین انتخاب برای این نوع مصارف خواهد بود. با این حال این محصول نیز در جنس ها و هم چنین ابعاد و مشخصات مختلفی تولید می شود که در ادامه سعی داریم تا این اطلاعات را به صورت کامل با شما در میان بگذاریم. دقت به این مشخصات اهمیت بسیار زیادی برای خرید بهینه توری مرغی خواهد داشت.

2

توری مرغی یا فنس؟

تنوع بسیار بالای انواع فنس و توری ها باعث شده تا دست کاربران در انتخاب یکی از آنها باز باشد. با توجه ب اینکه هر یک از این محصولات شرایط متفاوتی داشته و قیمت آنها نیز متفاوت است، کاربران می توانند با انتخاب درست هم در کیفیت بهینه ترین حالت را برای خود ایجاد نمایند و هم در قیمت شرایط مناسبی داشته باشند. اما این تنوع بالا یک چالش بزرگ را نیز برای عزیزان به دست آورده است. خیلی از کاربران نمی دانند که کدام محصول می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد.

توری مرغی و فنس هر یک کاربرد خاص خود را دارند. برای مثال فنس ها بیشتر جهت حصار کشی و ایجاد یک مرز مشخص در زمین ها و باغ ها کاربرد داشته و معمولا دارای قطر مفتول بیشتری نسبت به توری مرغی است. در حالی که توری مرغی بیشتر برای قفس پرندگان استفاده شده و در بین انواع توری ها کمترین قطر مفتول را دارد. پر واضح است که اصلی ترین وجه انتخاب میان یکی از انواع توری ها یا فنس به کاربرد آنها باز می گردد.

3

جنس توری مرغی از چیست؟

برای اینکه در این انتخاب عملکرد بهترین داشته باشید، اطلاع از جنس این محصولات نیز اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. توری فنس معمولا از جنس های مختلفی اعم از آهن، فولاد ضد زنگ و فولاد گالوانیزه تولید می شود. توری مرغی نیز در شرایط معمول در دو نوع مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد تولید و عرضه می شود. در ادامه ویژگی های هر یک از این جنس ها را با هم مرور می کنیم.

*آهن: این جنس باعث می شود تا فنس وزن بسیار زیادی داشته باشد. قیمت آن در شرایط میانه قرار داشته و البته در برابر رطوبت ممکن است مقاومت خوبی نداشته باشد. از این رو در شرایط جوی شرجی استفاده از آن مناسب نخواهد بود.

*فولاد ضد زنگ: این جنس از فنس ها از نظر قیمتی در گران ترین شرایط قرار دارند اما با این حال مقاومت بسیار زیادی داشته و در هر شرایط جوی می توان از آنها استفاده نمود.

*توری مرغی گالوانیزه سرد: بسیاری از محصولات وارداتی معمولا از این نوع توری هستند. وزن کمی داشته و کمترین قیمت را نیز دارا هستند. اما برای استفاده در شرایط جوی شرجی و خیلی مرطوب کاربرد نداشته و مقاومت خوبی هم در برابر خوردگی ندارند.

*توری مرغی گالوانیزه گرم: گرم بودن شرایط تولید این مفتول ها باعث شده تا هم طول عمر آنها بالاتر برود و هم مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته باشند. از این رو می توانند در هر جایی کاربرد داشته باشند. البته از نظر قیمتی نسبت به انواع توری مرغی با گالوانیزه سرد گران تر هستند.

با ویژگی های فنس ها و توری مرغی آشنا باشید

اگر در صدد خرید توری مرغی یا فنس و یا سایر انواع توری هستید، بهتر است در زمان خرید به موارد زیر درباره آنها دقت نمایید:

- قطر مفتول به کار گرفته شده برای تولید آنها

- جنس محصول

- اندازه چشمه ها

- ارتفاع توری

بهتر شدن کیفیت این محصولات باعث می شود تا هم استحکام، هم قیمت و هم وزن آنها بالاتر برود. بهینه ترین انتخاب از بین محصولات متنوع باید بر اساس نوع کاربرد مورد نظر انجام پذیرد.

4

خرید بهترین توری مرغی و انواع فنس در آهن تخفیف

یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید انواع فنس و توری مرغی انتخاب یک فروشگاه مناسب است. فروشگاهی که:

- در درجه اول اطلاعات مفید و کاربردی درباره هر یک از انواع فنس و توری مرغی را در اختیار کاربر بگذارد.

- هم چنین این محصولات را با مشخصات مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه نماید.

- قیمت های مقرون به صرفه و همراه با تخفیف نیز کی از ویژگی هایی است که می تواند شما را به سمت خرید این محصولات با شرایط بهتر هدایت کند.

فروشگاه آهن تخفیف با فراهم کردن تمام شرایط بالا و هم چنین مزیت های بسیار زیاد دیگر امکان خرید توری فنس و توری مرغی را برای شما فراهم آورده است. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.ahantakhfif.com اطلاعات لازم درباره هر یک از انواع توری فنس و توری مرغی را کسب کرده و سپس با توجه به قیمت های روز، این محصولات را تهیه کنید. اگر هنوز در انتخاب نوع توری و شرایط مورد نظر خود نیز با چالش روبرو هستید، می توانید با شماره تماس 55511555-021 تماس گرفته و از مشاورین متخصص در این باره سوال کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها