بیمارستان‌های اسرائیل مورد حمله سایبری قرار گرفت

تعدادی از بیمارستان‌ها و سازمان‌های بهداشتی اسرائیل مورد حملات سایبری جدید قرار گرفتند.

بیمارستان‌های اسرائیل مورد حمله سایبری قرار گرفت
کد خبر: 518190
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ۱۴:۵۷:۰۲

اعتمادآنلاین| وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که تعدادی از بیمارستان‌ها و سازمان‌های بهداشتی این رژیم امروز با حملات جدید سایبری مواجه شدند.

به گزارش ایرنا این وزارتخانه مدعی شد که پس از ارزیابی‌های زودهنگام و واکنش سریع مرکز اینترنت وابسته به این مراکز، تلاش‌ها (حملات سایبری) متوقف شد و آسیبی به آن‌ها وارد نشد.

در همین حال شبکه هفت رژیم صهیونیستی تصریح کرد که تلاش مرکز سایبری وزارت بهداشت [رژیم صهیونیستی] و نظام الکترونیک ملی و ماموران (کارشناسان) دیگر در بیمارستان «هیلل یافه» برای بازگرداندن سیستم‌های اطلاعاتی بیمارستان به روال عادی و ایمن در اسرع وقت ادامه دارد.

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، وزارت بهداشت و نظام الکترونیک ملی (اسراییل) در روزهای اخیر چندین فعالیت را با دستگاه‌های بخش بهداشت انجام داده‌اند تا سطح حفاظت خود را افزایش دهند و نقاط ضعف جدیدی که می‌تواند برای حملات سایبری مورد استفاده قرار گیرد را شناسایی کنند.

پیشتر، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی پس از حمله سایبری به بیمارستان «هیلل یافه» از همه بیمارستان‌های این رژیم خواسته بود تا برای مواجهه با حملات سایبری جدید آماده شوند.

به گفته این وزارتخانه، حمله سایبری به بیمارستان «هیلل یافه» باعث از دست رفتن اطلاعاتی شد که کارشناسان برای بازیابی آن‌ها تلاش می‌کنند.

پیشتر نیز رسانه‌های صهیونیستی در آذر سال گذشته اعلام کردند که بیش از 40 شرکت رژیم اسرائیل از جمله شرکت لجستیکی و مرسولات این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها