کد خبر: 518372
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۰۷:۵۵:۳۰
| |

جدید ترین نظرسنجی / ترامپ در انتخابات 2024 شانس پیروزی ندارد

نتایج نظرسنجی اخیر نشان می دهد که اگر ترامپ دوباره در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شرکت کند، دیگر مردم آمریکا به وی رای نخواهند داد.

جدید ترین نظرسنجی / ترامپ در انتخابات 2024 شانس پیروزی ندارد
کد خبر: 518372
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۰۷:۵۵:۳۰

اعتمادآنلاین| براساس نظرسنجی نیو هیل هریس، تقریبا کمتر از 50 درصد از مردم آمریکا حاضرند تا ترامپ دوباره سکان کاخ سفید را در سال 2024 بدست بگیرد.

به گزارش ایرنا، نتایج نظرسنجی بیانگر آن است که 47 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده در نظرسنجی 13 تا 14 اکتبر (21-22 مهرماه) اعلام کرده اند که از ایده حضور ترامپ در رقابت های بعدی ریاست جمهوری حمایت می کنند در حالی که 53 درصد از پاسخ دهندگان با این کار وی مخالف هستند.

همچنین 77 درصد از پاسخ دهندگان جمهوری خواه موافق حضور ترامپ در رقابت های انتخاباتی 2024 بوده و 23 درصد مخالف هستند. در همین حال 77 درصد از دموکرات ها و 56 درصد از مستقل ها با ایده حضور مجدد وی در انتخابات مخالف هستند.

این نظرسنجی مرکز هیل هریس میان 895 رای دهنده ثبت شده به صورت آنلاین انجام شد و دارای ضریب خطا 3.3 درصد است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه اخیر خود با شبکه خبری فاکس نیوز، گفت که مردم بزودی در خصوص خبری که قرار است توسط وی درباره انتخابات 2024 آمریکا اعلام شود، بسیار خوشحال خواهند شد.

ترامپ بدون اشاره مستقیم به شرکت خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا گفت: من کشورمان را دوست دارم. فکر می‌کنم خیلی خوشحال خواهید شد!

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که احتمالاً بسیاری از مردم آمریکا، دو سه سال پیش از نامزدی مجدد وی در انتخابات سال 2020 خوشحال نبودند؛ اما با توجه به رخدادهای اخیر در ایالات متحده، اکنون نظر بسیاری از مردم در این خصوص تغییر کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها