رسانه اسرائیلی گزارش داد:

اختصاص 1.5 میلیارد دلار برای انجام اقدامات تروریستی اسراییل در ایران

صهیونیست‌ها که بزرگ‌ترین شبکه تروریسم دولتی در منطقه و جهان را هدایت می‌کنند برای انجام اقدامات خرابکارانه خود در ایران 1.5 میلیارد دلار بودجه اختصاص دادند.

اختصاص 1.5 میلیارد دلار برای انجام اقدامات تروریستی اسراییل در ایران
کد خبر: 518398
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی ،‌تل آویو این مبلغ را برای آنچه مقابله با توان هسته ای و روند پیشرفت آن در ایران اعلام کرده ، اختصاص داده است .

به گزارش ایرنا این شبکه اعلام کرد که تل آویو برای مقابله با توان هسته‌ای و روند پیشرفت آن در ایران 5 میلیارد شیکل معادل 1.5 میلیارد دلار بودجه اختصاص داده است.

تارنمای خبری الخلیج الجدید در شماره امروز (سه شنبه) خود به نقل از شبکه مزبور خاطرنشان کرد : بودجه اختصاص یافته برای خرید هواپیماها و جمع آوری اطلاعات امنیتی با استفاده از ماهواره ها در نظر گرفته شده است.

رژیم صهیونیستی در حالی ادعای مقابله با برنامه هسته ای ایران را دارد که بنا بر برآورد منابع غربی دستکم 200 کلاهک هسته ای در اختیار دارد و از امکان بازدید مراکز هسته ای خود توسط سازمان های بین المللی از جمله سازمان بین المللی انرژی اتمی جلوگیری می کند.

تهدید نشان دادن ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی با تعیین زمان دستیابی تهران به سلاح هسته ای، بیش از سه دهه است که به طور دائم تکرار می‌شود اما همواره واهی بودن این ادعا اثبات شده‌است. اینک نیز با شنیده شدن زمزمه‌های بازگشت آمریکا به برجام، این تاکتیک نخ‌نما در حال تکرار است.

بعد از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا و احتمال بازگشت وی به برجام، مقامات رژیم صهیونیستی به شدت احساس نگرانی می کنند و با تکرار اتهامات واهی در صدد ممانعت از اجرای توافق هسته ای برآمده اند.

این اتهامات همواره از سوی تحلیلگران و کارشناسان اسراییلی تکرار شده به آن امید که در دولت بایدن بازگشت به برجام صورت نگیرد.

در سال های اخیر نیز ادعای های مربوط به دستیابی ایران به سلاح اتمی به طور مداوم از بلندگوهای مختلف از سوی صهیونیست ها مطرح شده و امروز نیز در فضای پسابرجام همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بی اعتباری این سخنان رهبران رژیم اشغالگر قدس بر همگان آشکار شده و در برخی موارد زمینه های استهزای بین المللی آنان را فراهم آورده است.

در مجموع، ادعاهای پرتکرار مقامات رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران به طنز تلخ شباهت دارد. رژیم صهیونیستی که همواره ایران را به دلیل فعالیت های هسته ای هدف قرار داده است تا کنون به بازرسان آژانس اجازه بازدید از سایت های اتمی خود را نداده و به پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای نیز ملحق نشده است.

از نگاه ناظران این ادعاهای واهی، توجیه و سرپوشی است برای اقدامات تروریستی و اعمال خرابکارانه رژیم صهیونیستی در قبال ایران؛ استفاده از ویروس «استاکس نت» برای ضربه زدن به برنامه هسته ای ایران، انفجار و اقدام خرابکارانه در سایت هسته ای نطنز و ترور دانشمندان هسته ای ایران از جمله شهادت «محسن فخری زاده» در آذرماه سال گذشته تنها چند مورد از این اقدامات است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها