پوهانگ استیلرز کره جنوبی به فینال رسید

تیم فوتبال پوهانگ استیلرز با غلبه بر اولسان هیوندای، ضمن برتری در جدال تیم‌هایی از کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید تا برای کسب عنوان قهرمانی و تبدیل شدن به پرافتخارترین تیم این رویداد به مصاف الهلال عربستان برود.

پوهانگ استیلرز کره جنوبی به فینال رسید
کد خبر: 518657
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۱۶:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در دومین دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان کره جنوبی یعنی تیم‌های اولسان و پوهانگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در 90 دقیقه و وقت‌های اضافه با تساوی یک بر یک همراه شد اما پوهانگ در ضربات پنالتی با حساب پنج بر چهار برنده شد و پس از 12 سال به فینال رسید.

به گزارش ایرنا، «یون ایل اوک» در دقیقه 52 برای اولسان گلزنی کرد اما در دقیقه 68 «وون دو جائه» از زمین اخراج شد تا کار اولسان برای حفظ گل‌زده دشوار شود.

با این حال بازیکنان اولسان در دقایق باقی مانده تلاش زیادی برای محافظت از دروازه خود انجام دادند اما «آلکس گرانت» مهاجم بلند قامت استرالیایی که سابقه بازی در استوک‌سیتی را هم دارد با ضربه سر تماشایی گل تساوی را به ارمغان آورد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نهایت بازی به ضربات پنالتی رسید و پوهانگ با برتری پنج بر چهار توانست راهی فینال شود.

سه‌شنبه شب، الهلال مقابل النصر به برتری دو بر یک رسید تا با فتح جدال نمایندگان عربستان برای هشتمین مرتبه راهی فینال شود.

با این اوصاف، دیدار پایانی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا روز دوم آذرماه در عربستان مابین الهلال و پوهانگ برگزار خواهد شد.

الهلال و پوهانگ هرکدام تاکنون سه مرتبه قهرمان آسیا شده‌اند و برنده دیدار روز دوم آذرماه به پرافتخارترین باشگاه قاره کهن تبدیل خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها