کد خبر: 518658
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۱۶:۵۵:۰۰
| |

کلانی برای پرسپولیسی‌ها حرف زد

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت و در حاشیه تمرین سرخپوشان، با اعضای تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

کلانی برای پرسپولیسی‌ها حرف زد
کد خبر: 518658
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۱۶:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پیشکسوت پرسپولیس طی صحبت کوتاهی با کادر فنی و بازیکنان، ضمن خسته نباشید به آنها، از زحمات و تلاشی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا متحمل شدند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، کلانی در جمع سرخپوشان افزود: پرسپولیس در ایران بهترین تیم و شایسته بهترین‌ها است. شما تلاش خودتان را کردید ولی نتیجه دلخواه به دست نیامد ولی ناامید نشوید و بدانید که ما همیشه پشت شما هستیم و حامی شما خواهیم بود و مطمئن باشید که هنوز هم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و هنوز هم شما امید اول برای قهرمانی هستید. با تلاش و کوشش و غیرت همیشگی خودتان و با حمایت هواداران می‌توانید باز هم این اتفاق را رقم بزنید که در این فصل هم قهرمان شوید.

تیم فوتبال پرسپولیس با پذیرفتن شکست سه بر صفر مقابل الهلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دور مسابقات کنار رفت.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران، نخستین دیدار خود از بیست و یکمین دوره این مسابقات را روز جمعه هفته جاری برابر فولادخوزستان برگزار می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها