حذف و اضافه 6 بازیکن در تیم ملی امید ظرف 12 ساعت!

در حالی که مهدی مهدوی‌کیا صبح دیروز 25 بازیکن را به تیمش فراخوانده بود، بعد از 12 ساعت در اتفاقی عجیب فهرصت 23 نفره دیگری را با اندکی تغییر منتشر کرد!

حذف و اضافه 6 بازیکن در تیم ملی امید ظرف 12 ساعت!
کد خبر: 518790
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ۱۳:۵۶:۰۵

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعاتی دیگر برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا راهی تاجیکستان می‌شود و طی روزهای سوم تا نهم آبان به ترتیب با نپال، لبنان و تاجیکستان رو به رو می‌شود تا مجوز حضور در دور نهایی این مسابقات در ازبکستان را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، صبح روز پنج شنبه مهدوی‌کیا به همین منظور 25 بازیکن را به تیم ملی ایران فراخواند که این بازیکنان باید با برگزاری هفته اول لیگ برتر خودشان را به تیم ملی معرفی می‌کند اما در همین اوضاع و احوال انتقاداتی از سوی برخی از تیم‌ها صورت گرفت و برخی بازیکنان ادعا کردند که به تیم ملی نمی‌آیند.

بعد از این اتفاقات، مهدوی‌کیا بدون اینکه اردو یا تمرینی را برگزار کرده باشد، ساعت 21 (9 شب) فهرست دیگری برای اعزام به تاجیکستان اعلام کرد که این بار فهرست 25 نفره او با 6 تغییر همراه بود. در واقع از فهرست اولیه 4 بازیکن حذف شده و 2 بازیکن جدید به تیم ملی ملحق شدند تا ایران با 23 ملی‌پوش راهی تاجیکستان شود.

امیرحسین حسین زاده (استقلال)، علیرضا کوشکی (پیکان)، محمدجواد کیا (پدیده) و محمد مهدی احمدی (مسجدسلیمان) بازیکنانی بودند که خط خوردند و در عوض احمدرضا جلالی (فولاد خوزستان) و امیرحسین نیکپور (گل‌گهر) به تیم ملی ملحق شدند. علاوه بر این‌ها، تیم آلومینیوم اراک هم پیش از این با حضور بازیکنان ملی‌پوش خود مخالفت کرده بود.

مهدی مهدوی‌کیا در واکنش به این جا به جایی‌ها گفته که برخی بازیکنان گفته که نفراتی که در این اردو و مسابقات تیمش را همراهی نمی‌کنند، در آینده به تیم ملی امید دعوت نخواهند شد و به نوعی باید این اتفاق را خداحافظی این چند بازیکن با تیم ملی امید قلمداد کرد!

برنامه بازی های تیم ملی به این شرح است:

دوشنبه 3 آبان

ایران- نپال/ ساعت 16 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران)- استادیوم دوشنبه

پنجشنبه 6 آبان

لبنان- ایران/ ساعت 16 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) - استادیوم دوشنبه

یکشنبه 9 آبان

ایران- تاجیکستان/ ساعت 19 به وقت محلی (17:30 به وقت تهران) - استادیوم دوشنبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها