کد خبر: 518802
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ۱۷:۱۷:۰۰
| |

آقایان! چرا روسیه خدای موشکی جهان، خودروساز مطرح نشد؟

و اگر غیر این بود چرا هیچگاه خدای موشکی جهان یعنی روسیه خودروساز نشد که نشد و با لادا این نماد هویتی اعتقادی کمونیست همواره درجا زد و می زند.

آقایان! چرا روسیه خدای موشکی جهان، خودروساز مطرح نشد؟
کد خبر: 518802
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ۱۷:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سید هاشم فیروزی نوشت:

اساسا فهم خیلی از ما با فهم حقیقی حاکم بر جهان دارای تباین معرفتی است! بعضا بر فهم ما اصالت سایه ها حکمرواست و براستی که حقیقت چیزی بسیار فراتر از سایه هاست...

آمازون، شیائومی و اپل بعنوان غولهای خودرونساز هم وارد میدان رقابت ماشینهای الکتریکی شده اند...

و براستی که تولید خودرو بما هو تولید خودرو یعنی تکنولوژی و پلتفرم و بازار و صادرات و ایمنی و نه مونتاژ کاران پر ایراد، تضعیف کننده سهامدار، سارق بیت المال، گروگانگیر ملت و عامل کشتار جمعی یعنی سایپا و ایران خودرو ... به مراتب سختتر و پیچیده تر از صنعت موشکی ست.

و اگر غیر این بود چرا هیچگاه خدای #موشکی جهان یعنی #روسیه خودروساز نشد که نشد و با لادا این نماد هویتی اعتقادی #کمونیست همواره درجا زد و می زند.

( سخن از نظام شبکه مسائل خودرو در ایران که مدیریت تا سیاست و آموزش و پرورش و اقتصاد را درگیر می کند، ابطال انرژیست، چرا که هسته سخت کشور تمایل به فهم ندارد )

اکثریت مسائل زائیده جهان و جهان بینی ما عجایبیست محیر العقول و بعضا از اساس سایه و یا نهایتا جنسش مدرسی است و اسکولاستیک !

نفی منظومه ی شناختی حاکم بر جهان جوان و میانسال و پیر ایرانی الزاما بمعنای ورود به گود رقابت مصرف و لذت نیست که شریعتی بزرگ فلسفه قیام معرفتی 57 را بدرستی خوردن و آسائیدن و لمیدن ندانست.

بلکه مراد مسئله پیشرفت منطقی و فهم الزامات زیست جهان جدید و عقب ماندگی تاریخی زائیده جهان موازی با جهان واقع می

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها