آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی اسرائیل:

هیچ توافقی، برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کند/رویارویی نظامی تهران و تل‌آویو اجتناب‌ناپذیر است

«آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی اسرائیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری «والا» بار دیگر ایران را بزرگ‌ترین چالش برای این رژیم خواند و تأکید کرد که هیچ روند دیپلماتیک یا توافقی، برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کند.

هیچ توافقی، برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کند/رویارویی نظامی تهران و تل‌آویو اجتناب‌ناپذیر است
کد خبر: 518832
|
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۰۷:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| وی به‌رغم هشدار مقام‌های صهیونیست مبنی بر ناتوانی این رژیم در تقابل نظامی با ایران، گفت که رویارویی نظامی تهران و تل‌آویو اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش ایلنا، لیبرمن افزود که در ارتباط با رویارویی نظامی اسرائیل و ایران فقط موضوع زمان مطرح است که این زمان خیلی طولانی نخواهد بود.

سخنان وی در حالی بیان می‌شود که «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی چند هفته پیش اذعان کرده بود که این رژیم به طور عملی، فاقد هرگونه قدرت نظامی کلاسیک برای حمله به مراکز هسته‌ای ایران است.

اولمرت طی مقاله‌ای در روزنامه «هاآرتص» نوشت که اسرائیل توان نظامی حمله به مراکز هسته‌ای ایران و نابودی آن همانگونه که در سال 1981 در عراق و در سال 2007 در سوریه انجام داد، را ندارد.

وی با تاکید بر این‌که ایران در هر مقطع زمانی این توانایی را داشت که طی چند ماه به غنی‌سازی با حجم لازم از اورانیوم تبدیل به یک کشور هسته‌ای شود، از رویکرد ایران‌هراسی انتقاد کرد و گفت که نیازی به این کار نبوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها