بایدن انتشار اسناد محرمانه ترور جان اف کندی را به تعویق انداخت

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر دستور داده است تا انتشار پرونده‌ها و اسناد محرمانه مربوط به ترور جان اف کندی به تاخیر بیفتد. این در حالی است که بیش از 50 سال از مرگ رئیس جمهور سابق آمریکا گذشته است. در دستور امضا شده توسط بایدن آمده است: تاخیر موقت در انتشار این اسناد برای حفاظت از آسیب در برابر عملیات اطلاعاتی، ماموران اجرای قانون، لازم و ضروری است.

بایدن انتشار اسناد محرمانه ترور جان اف کندی را به تعویق انداخت
کد خبر: 519164
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۱:۴۵:۵۳

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور آمریکا بار دیگر انتشار اسناد محرمانه مربوط به ترور جان اف کندی را به تعویق انداخته است.

به گزارش تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا یک بار دیگر دستور داده است تا انتشار پرونده‌ها و اسناد محرمانه مربوط به ترور جان اف کندی به تاخیر بیفتد. این در حالی است که بیش از 50 سال از مرگ رئیس جمهور سابق آمریکا گذشته است.

در دستور امضا شده توسط بایدن آمده است: تاخیر موقت در انتشار این اسناد برای حفاظت از آسیب در برابر عملیات اطلاعاتی، ماموران اجرای قانون، لازم و ضروری است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2018 دستور داد تا اسناد مربوط به ترور جان اف کندی به دلایل امنیتی تا 26 اکتبر 2021 میلادی منتشر نشود.

جان اف کندی در روز 22 نوامبر 1963 میلادی توسط لی هاروی اسوالد در دالاس ترور شد. اسوالد به اتهام قتل کندی و یک مامور پلیس بازداشت شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها