کد خبر: 519281
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۰۹:۳۰:۵۳
| |

تشکیل یگان حفاظت برای سازمان‌های نیازمند مراقبت

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از مطالبه برای تشکیل یگان حفاظت برای سازمان هایی که تا کنون یگان تشکیل ندادند، خبر داد.

تشکیل یگان حفاظت برای سازمان‌های نیازمند مراقبت
کد خبر: 519281
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۰۹:۳۰:۵۳

اعتمادآنلاین| سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: به استناد ماده 35 احکام دائمی قانون برنامه کشور، همه دستگاه هایی که نیاز است از آن‌ها مراقبت شود یا مأموریت‌شان به صورت مسلحانه انجام می‌شود، باید یگان حفاظت تشکیل دهند و این اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: تا به حال حدود 13 یگان تشکیل شده و تشکیل چهار یا پنج یگان در مرحله پایانی و نهایی قرار دارد، تعدادی دیگر از این یگان‌ها نیز در حال بررسی است.

به گفته معصوم بیگی، تشکیل یگان‌ها باید با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند زیرا به صورت میدانی هم عملکرد را که نگاه می کنیم می‌بینیم خروجی خوبی داشته است.

وی ادامه داد:‌ مراقبت و حفاظت از اموال، تأسیسات، تجهیزات و ابنیه دستگاه هایی که یگان حفاظت تشکیل دادند بهتر انجام شده و علاوه بر این، مأموریت آن‌ها نیز تسهیل شده است. به عنوان مثال برای مراقبت از جغرافیای محیط زیست از جمله مقابله با زمین خواری، کوه خواری، جنگل خواری نیاز به قوه قهریه است که یگان حفاظت در همین راستا با قدرت کار خود را انجام می دهد.

معصوم بیگی افزود: این یگان در خصوص حفاظت از میراث فرهنگی و افرادی که در این خصوص متجری هستند نیز پیشگیری، برخورد و مقابله لازم را انجام می‌دهد. در هر حال نتیجه و جمع بندی این است که تشکیل یگان در دستگاه ها پر خیر و برکت بوده و ان‌شاء الله برای سایر دستگاه ها نیز به سرعت تشکیل شود. ما پیگیر هستیم و در این خصوص نیز مطالبه کرده ایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها