کد خبر: 519429
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

درآمد چشمگیر کافه‌ای در اندونزی با شبیه‌سازی سریال «بازی مرکب» + ویدئو

کافه‌ای در جاکارتای اندونزی با الهام از سریال «بازی مرکب» توانسته افراد زیادی را به این مکان جذب کند. درآمد کافه نسبت به قبل سه برابر شده است.

درآمد چشمگیر کافه‌ای در اندونزی با شبیه‌سازی سریال «بازی مرکب» + ویدئو
کد خبر: 519429
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کافه‌ای به نام استرابری (توت‌فرنگی) در جاکارتای اندونزی امیدوار است با طرح جدید خود خسارت‌های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا را جبران کند. این کافه با الهام از سریال «بازی مرکب» و شبیه‌سازی فضای کافه با آن سریال توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به نقل از «world stock market»، مشتریان این کافه در فضایی تاریک با نورهای نئونی با پیش‌خدمت‌هایی مواجه می‌شوند که مثل نگهبانان سریال لباس پوشیده‌اند و ماسک بر چهره دارند. این پیش‌خدمت‌ها تفنگ‌های پلاستیکی در دست دارند و مشتریان را تا محل بازی «چراغ سبز، چراغ قرمز» همراهی می‌کنند.

بازی ماهی مرکب

مشتریان داخل اتاق می‌شوند و هنگامی که صدای فرمانی به زبان کره‌ای به گوش می‌رسد باید بایستند. مشتریان کاملاً درگیر بازی می‌شوند، حتی اگر هیچ جایزه‌ای دریافت نکنند.

جنیفر سوسادو، دانش‌آموز 16 ساله، پس از باختن در بازی ماهی مرکب در این کافه به رویترز گفت: «همه کافه‌ها نمی‌توانند این‌طور باشند. به نظر من این کافه بسیار هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد است و همه می‌توانند احساس کنند که این بازی چقدر تنش‌زا بوده است.»

هر روز بیش از 200 نفر به کافه توت‌فرنگی می‌روند تا بازی‌هایی را که در سریال نتفلیکس آورده شده امتحان کنند. اشخاص دیگری نیز تنها برای دیدن و عکس گرفتن با پیش‌خدمت‌ها، پوشیدن لباس‌های قرمز نگهبانان و تماشای سرو دسر دالگونا (خوراکی زردرنگ مختص کره جنوبی که در سریال دیده می‌شود) به عنوان مشتری به آنجا می‌روند.

این اقدام باعث شد تا از زمان شروع این ایده تا کنون سود کافه سه برابر شود. پوترا پریادی (Putra Priyadi) 39 ساله صاحب این کافه می‌گوید: «تا قبل از این و در جریان شیوع ویروس کرونا درآمد ما به شدت افت کرده بود. گرچه بعد از لغو قرنطینه اوضاع کمی بهتر شد، اما زمانی که بازی ماهی مرکب را شروع کردیم تعداد مشتریان و درآمد کافه به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد.»

سریال «بازی مرکب» که در آن مسابقه‌دهندگان برای برنده شدن جایزه 38 میلیون دلاری آن بازی‌های بچه‌گانه انجام می‌دهند در اندونزی بسیار محبوب شده است. سریال‌ها و فیلم‌های محصول کره جنوبی در این کشور طرفداران زیادی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها